گوناگون

واريز يارانه نقدي ،هفته دوم مرداد

واريز يارانه نقدي ،هفته دوم مرداد
سخنگوی طرح تحول اقتصادی دولت گفت: براساس جدیدترین مصوبه ستاد هدفمندی یارانه‌ها، واریز یارانه نقدی در هفته دوم مرداد ماه قطعی شد.

محممدرضا فرزین در گفتگو با مهر در خصوص زمان پرداخت یارانه نقدی مرداد ماه امسال گفت: براساس مصوبه ستاد هدفمندی یارانه‌ها، قرار شده است که یارانه مردادماه تا روز چهارشنبه 12 مردادماه پرداخت شود و این موضوع قطعی است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به سئوال دیگري مبنی بر اینکه آیا ممکن است یارانه مردادماه مانند یارانه ماه گذشته (تیر ماه) در بعدازظهر قابل برداشت شود، گفت: این موضع به بحث‌های اجرایی مربوط می‌شود اما مصوبه ستاد به دلیل رفع برخی مسایل و مشکلات مطرح شده در این خصوص بود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که طرح تحول نظام بانکی چه زمانی اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: این موضوع هم اکنون در کارگروه طرح تحول اقتصادی در حال بررسی است و پس از نهایی شدن لایحه‌ای در این خصوص تقدیم مجلس خواهد شد.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه طرح تحول بانکی دارای 3 حوزه است، این حوزه‌ها را اصلاحات ساختاری، ‌اصلاحات قوانین و مقررات و اصلاحات عملکردی عنوان کرد.

فرزين افزود: اصلاحات عملکردی هم اکنون در حال اجراست اما اصلاحات مربوط به قوانین و مقررات در قالب لوایح به مجلس خواهد رفت.

سخنگوی طرح تحول اقتصادی دولت تاکید کرد: در حال حاضر بخشی از طرح تحول بانکی در حال اجراست.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار