گوناگون

توصیه انتخاباتی حداد عادل به بسیجیان+هشدار حسین شریعتمداری به میانجی‌ها

غلامعلی حدادعادل و حسین شریعت‌مداری سخنرانان در پنجمین نشست سراسری شورای بسیج جامعه پزشکی استان‌های کشور بودند.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از نظام جمهوری اسلامی توقع عدالت دارند، افزود: اجرای عدالت، عذربردار نیست و کمبود امکانات نمی‌تواند توجیهی برای عدم اجرای عدالت باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان به اعضای بسیج جامعه پزشکی توصیه کرد که از انتخابات مجلس نهم غفلت نکنند و تلاش کنند نیروهای بسیجی و مخلص را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان نیز در این مراسم تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز درگیر جنگ نرم تمام عیار است و دشمن تلاش دارد ولایت فقیه را مورد حمله قرار دهد. دشمن کانون های اصلی قدرت در کشورمان را هدف گیری ک رده است و تمام قدرت خود را به این نقطه برده است.

شریعتمداری با بیان اینکه در دوران اصلاحات همه تلاش این بود که قرائت‌های مختلفی از اسلام وجود داشته باشد، اظهار داشت: جدایی دین از سیاست بر دو نوع استوار است. نوع اول به این معنی است که سیاست گذاران از خاستگاه دینی و سیاسی قانون گذاری نکند و بر مبنای دین تصمیم گیری نکنند. نوع دیگر این است که نقطه تبدیل آموزه‌های دینی از عرصه تئوری به کاربردی دستکاری شود و در آن خلاء ایجاد شود که این کانون مهم ولایت فقیه است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: فوکویاما در فتنه 88 طرحی به نام مهندسی معکوس داشت و معتقد بود که آغاز ماجرا از ولی فقیه است اما شاهد بود که ریچارد هاس بعد از حماسه 9 دی اعلام کرد ک مهندسی معکوس نتیجه عکس خود داشته است.

به گزارش مهر، وی جریان سازی را از دیگر حربه‌های دشمنان در جنگ نرم دانست و اظهار داشت: این جریان‌ها بر روی نقاط حساس کشورمان ساخته می شود و در همین راستا شاهد بودیم در دوران اصلاحات برخی تلاش داشتند لایحه دوقلو بدهند و اختیارات ولی فقیه را کم کنند و در دوران اخیر نیز سی دی ظهور نزدیک است از مصداق همین جریان سازی ها بود که من در همان دوران طی یادداشتی در روزنامه کیهان این موضوع را انتخاباتی عنوان کردم.

به گفته وی، در شرایط کنونی بیشتری تلاش دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی شکل گرفته است اما معتقدم خطر بیرونی و حمله بسیار اندک است و دشمن تلاش دارد از نیروهای داخلی استفاده کند و در همین راستا باید مراقب میانجی‌ها بود.

شریعتمداری به نیروهای میانجی اشاره کرد و تاکید کرد:‌ میانجی در میان مردم به عنوان کسی که قبلاً‌ در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت داشته مورد قبول است اما برخی افرادی که به هر علتی از راه اصلی انقلاب فاصله گرفته‌اند، مورد قبول مردم نیست. لذا باید مراقب میانجی‌ها بود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار