گوناگون

مقدم‌فر: تبدیل رفسنجانی به منتظری خواسته دشمنان است

مقدم‌فر: تبدیل رفسنجانی به منتظری خواسته دشمنان است

پارسینه: حالا اگر از مواضع آقاي هاشمي ناراحت هستيم، چرا بايد يک جريان بيگانه از ايشان سوء استفاده کند؟ اما اينکه با او به نوعي برخورد شود که به يک منتظري ديگري تبديل شود، اين خواسته دشمنان است، امروز مقام معظم رهبري دوست ندارند که دشمنان از آقاي هاشمي استفاده کنند وليکن دوست دارند در جبهه نظام و کنار رهبري بماند و حفظ شود.

به گزارش پارسینه، حمیدرضا مقدم فر، مدیرعامل خبرگزاری فارس در جلسه هفتگی انصارحزب الله در پاسخ به این سئوال که حالا که بحث از محاکمه سران فتنه است نبايد از صحنه گردان اينها يعني هاشمي چشم‌پوشي کرد،‌ آيا نبايد هاشمي از صحنه سياسي حذف شود. آيا به صرف اينکه کسي در گذشته خدماتي داشته، بايد از اعمال امروز او چشم‌پوشي کرد؟ گفت: من در مورد آقاي هاشمي موضعي دارم که شايد شما خوشتان نيايد. اول اينکه بدانيد بنده مدير عامل خبرگزاري فارس هستم و جبهه طرفدار آقاي هاشمي ما را در رأس مخالفان مي‌داند. ما چيزهايي دلمان مي‌خواهد که در همه ما مشترک است.

وی ادامه داد: اما ما هم در خط مشي رفتاري خويش بايد به ولايت نگاه کنيم و متقدم و متاخر از ايشان نشويم. اين چيزي است که خيلي بايد دقت داشته باشيم. هر چه مولاي ما مصلحت مي‌داند، همان حق است، حالا هر چه که باشد حالا اگر از مواضع آقاي هاشمي ناراحت هستيم، چرا بايد يک جريان بيگانه از ايشان سوء استفاده کند؟ اما اينکه با او به نوعي برخورد شود که به يک منتظري ديگري تبديل شود، اين خواسته دشمنان است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبري دوست ندارند که دشمنان از آقاي هاشمي استفاده کنند وليکن دوست دارند در جبهه نظام و کنار رهبري بماند و حفظ شود، اين استنباط شخصي بنده است.

مقدم فر گفت: البته خود آقاي هاشمي بايد بداند، اينکه عده‌اي ناراحت مي‌شوند از عملکرد او عليه او شعار مي‌دهند، نتيجه عملکرد خودش است. ولي ما اگر بخواهيم ولايي عمل کنيم بايد احساساتمان را کنترل کنيم. امروز از اين موضوع هم خوشحال هستيم که وي بعد از يک‌سال و نيم، فتنه را محکوم مي‌کند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار