گوناگون

فضای استادیوم در بازی ایران و کره ۱۰۰ درصد عاشورایی شود

فضای استادیوم در بازی ایران و کره ۱۰۰ درصد عاشورایی شود

پارسینه: خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی در شب عاشورا متذکر شد: اگر قرار است شب عاشورا مسابقه فوتبال انجام شود، فضای استادیوم باید صد درصد عاشورایی باشد. در و دیوار استادیوم را سیاه‌پوش کنند و همه تماشاگران بجای تشویق فریاد "یاحسین" سر دهند.

به گزارش پارسینه ، آیت‌الله محمد‌علی موحدی‌کرمانی خطیب موقت جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: عده‌ای امروز از آمریکا ترس دارند و جرات نمی‌کنند منویات رهبری را اجرا کنند.

وی با تاکید بر اینکه آنها حتی در سخنانشان می‌گویند که باید با آمریکا کنار بیاییم، تصریح کرد: نباید به امریکا چشم امید داشت.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر این که بزرگترین نهی‌ از منکر، مبارزه باسلطه آمریکاست، تصریح کرد: آل‌سعود، صهیونیستها و داعش ایادی آمریکا هستند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، خطاب به مسئولان دولتی، گفت: شما باید از تمام امکانات‌تان استفاده کنید و غنی شوید، حتی می‌توانید از دلارهایی که آمریکا دزدیده و برده بی‌نیاز شوید، البته حق‌تان را پیگیری کنید اما چشم امید به آمریکا نداشته باشید، آمریکا جزء کارشکنی اقدام دیگری انجام نمی‌دهد، خودتان روی پای خودتان بایستید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی در شب عاشورا متذکر شد: اگر قرار است شب عاشورا مسابقه فوتبال انجام شود، فضای استادیوم باید صد درصد عاشورایی باشد. در و دیوار استادیوم را سیاه‌پوش کنند و همه تماشاگران بجای تشویق فریاد "یاحسین" سر دهند.


ارسال نظر

  • سبحان شاهمرادی اصولگرا

    همه طرفداران باید سیاه جامه بر تن کنند و از انجام کارهای خلاف روز تاسوعا پرهیز کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار