گوناگون

شهادت شماری ازبسیجیان غرب کشور در درگیری با ضدانقلاب

شهادت شماری ازبسیجیان غرب کشور در درگیری با ضدانقلاب

پارسینه: معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان از شهادت جمعی از بسیجیان شهرستان کامیاران در درگیری با عوامل ضد انقلاب در این شهرستان خبر داد.



سرهنگ ابراهیم حسینی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان در سنندج بدون اشاره به تعداد شهدا و یا ارایه جزئیات بیشتر از این عملیات، افزود: پژاک با این اقدام کور، انتقام از دست دادن مقر اصلی خود در مرز را از نیروهای بسیجی گرفت.
وی با بیان اینکه گروهک پژاک اخیرا مقری در شمال غرب کشور داشت و بارها به آنان هشدار داده شد که مقر را در نواری مرزی جمهوری اسلامی ایران تخلیه کنند گفت: اما پژاک به این هشدار توجهی نکرد و امتناع ورزید.
او گفت: در عملیاتی موفقیت آمیز این مقر به تصرف نیروهای خودی درآمد و این عملیات و تصرف مقر برای گروهک پژاک کار سختی بود و ما می دانستیم که در عملیاتی تاکتیکی انتقام این اقدام ما را می گیرند.
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه پژاک با از دست دادن مقر خود در شمال غرب کشور و متضرر شدن از این ناحیه به دنبال انتقام بود گفت: شامگاه سه شنبه درگیری سختی در منطقه کامیاران میان نیروهای پژاک و بسیجیان روی داد و تعدادی از همرزمان ما شهید شدند.
برخی از سایت های محلی شمار شهدای این درگیری را پنج تن اعلام کردند.

ارسال نظر

  • داریوش

    سلام
    با توجه به اینکه دولت با اصلاحاتی همجون آموزش زبان کردی درمدارس به خواسته های هموطنان کرد توجه جدی مبذول داشته لذا بایستی با گروه های مزدور مثل پژاک که بین مردم کرد هم جایی ندارند برخورد جدی شود و شرشان را برای همیشه کند.

  • ناشناس

    لعنت خدا بر ان ها و اربابان ان ها در شمال عراق...تروریست های منفور کثییییییییف

  • سیده نرگس

    وقتی چند بسیجی برای امنیت کشور شهید میشوند همه سکوت میکنند ونادیده میگیرند اما وقتی چند رسانه غربی تهمت اسید پاشی به اینان بزند همه جبهه میگیرند ولوله به پا میکنند

  • sasan

    روحشون شاد.....اگه یه عده اسمشون رو دلواپس نذارن

  • amir

    جالبه عده ای در فضای مجازی با بازیهای مثل پ ک ک آریایی و YPGآریایی خوب داشتند برای این گروهک های سربر وجه سازی میکردند و میگفتند کردهای ترکیه و سوریه و عراق قصد بازگشت به مام وطن دارند؟

    الان باید پرسید حتما پژاک برای بازگشت به مام وطن نیروها و سرباز های ایرانی رو میکشه؟؟؟؟
    عجب ذات پلیدی دارند ابداع کنندگان سربری در خاورمیانه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار