گوناگون

تاثیر مثبت احداث پل مکمل حصارک بر روان سازی ترافیک در هسته مرکزی کلانشهر

تاثیر مثبت احداث پل مکمل حصارک بر روان سازی ترافیک در هسته مرکزی کلانشهر

پارسینه: رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج بر نقش مثبت احداث پل مکمل حصارک بر روان سازی ترافیک در هسته مرکزی کلانشهر تاکید کرد و از روند تکمیل آن با سرعت قابل توجه خبر داد.

حجت اله غلامرضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج در خصوص جزئیات این پروژه ترافیکی اظهار داشت: پروژه مذکور با 3 سطح و 3 بعد و با ارتفاع 16 متر از اتوبان کرج - قزوین احداث می شود که شروع آن از اردیبهشت 93 بوده و پیش بینی شده تا پایان اردیبهشت ماه سال 1396 به صورت کامل به بهره برداری برسد.

عضو پارلمان شهری کرج ادامه داد: این پروژه در مسیر مواصلاتی بیش از 10 استان کشور قرار گرفته؛ از این رو از پروژه ای ملی محسوب می شود و پس از بهره برداری و قرار گرفتن زیر بار ترافیکی در سال 96، موجبات تسهیل در عبور و مرور خودروها در یکی از محورهای پرتردد کشور را به همراه خواهد داشت.

این مسئول شهری ادامه داد: کلانشهر کرج به علت ازدحام بالای جمعیتی، ترافیک سنگینی را در دل خود جای داده است که این معضل، ضرورت اجرای پروژه های ترافیکی و عمرانی جهت تسهیل در تردد خودروها را دو چندان می نماید. از این رو، احداث پل حصارک نیز تاثیرات مثبتی را در شهر خواهد داشت.

این عضو شورا اعتبار پیش بینی شده در این پروژه را حدوداً 60 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: فاز اول پروژه مذکور در حال اجرا می باشد که مکمل پل حصارک بوده و تا کنون حدوداً 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا اوایل مهر ماه این فاز به بهره برداری خواهد رسید.

غلامرضایی پیشرفت کل پروژه را 35 درصد عنوان کرد و گفت: اجرای فازهای این پروژه با اولویت بندی اجرایی خواهد شد و پیش بینی شده است هر 6 ماه یک پل به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج از انجام تملکات اراضی این پروژه خبر داد و گفت: بخشی از تملکات معارض باقی مانده که به زودی به اتمام خواهد رسید.

غلامرضایی از صبوری شهروندان فهیم این منطقه و همکاری در زمان های محدودیت تردد جهت سهولت در اجرای پروژه تقدیر و تشکر نمود و گفت: اجرای به موقع پروژه های عمرانی با همکاری و صبوری شهروندان به ثمر خواهد نشست که نتایجه مثبت اجرای این پروژه ها نیز شامل حال مردم خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از زحمات اعضای شورای شهر جهت تصویب و حمایت از پروژه مذکور و همچنین معاونت و سازمان عمران جهت همکاری و همدلی مستمر در تسریع در اجرای این پروژه تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار