گوناگون

استعلام از رهبری برای کاهش سربازی

پارسینه: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از استعلام از رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا برای کاهش مدت خدمت سربازان متأهلان خبر داد.

جمشید جعفرپور درباره طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده که بررسی بندهای آن در کمیسیون فرهنگی به اتمام رسیده است، گفت: برای ایجاد برخی مشوق‌ها در این طرح نیاز به هماهنگی‌های مختلفی با سایر دستگاه‌های مربوطه وجود داشت که نمونه آن کاهش مدت سربازی افراد متأهل بود.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برای کاهش مدت‌زمان سربازی افراد متأهل نیاز به نظر فرمانده کل قوا داشتیم که طی استعلامی نظر ایشان را جویا شدیم و منتظر پاسخ هستیم.

وی افزود: در طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده علاوه بر بحث مدت‌زمان سربازی، تسهیلات دیگری مانند افزایش حقوق پرداختی به سربازان متأهل و امکان حضور در شهر محل سکونت همسر برای آنان فراهم شده‌ است.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

ارسال نظر

  • ناشناس

    این کار درست نیست چون باعث ازدواج های سوری یا عجله در ازدواج میشود که بعد از مدت کوتاهی به طلاق ختم میشود شما باید برای افراد مجرد مقدمات را فراهم کنید که زودتر کارهای خود را سر و سامان بدهند و ازدواج کنند مثل کاهش سربازی برای همه و ایجاد کار مناسب و تسهیلات دیگر متاهل ها که ازدواج کرده اند نیاز به مشوق ندارند از طرز فکر شما سر در نمی اورم تا کی اشتبا هات و کارهای غیره کارشناسی بعد هم باید عواقب این کار را درست کنید یکباره این طول مدت سربازی بلند و هزینه اور را کم کنید تا خیال مردم راحت شود

  • ناشناس

    نباید چنین اتفاقی بیفته چون تو این حالت پسر ها مجبور میشن برای فرار از سربازی ازدواج کنن و شرایطی رو بپذیرن که توانایی براورده کردن اون رو ندارن . از جمله مهریه های بالا یا هرچیز دیگه ..
    ومطمئنن وقتی خانواده دختر این شرایط نیازمندی بیش از اندازه رو و ببینن ازاین قضیه سوئ استفاده میکنن .

  • ناشناس

    بهترین کار گذاشتن خدمت سربازی برای خانوم هاست تو این حالت شرایط برابر میشه .وبه جای استعلام گرفتن جهت کاهش خدمت برای متاهلین .دنبال ایجاد کردن شرایط عادلانه وپایدار باشند که ظلمی به کسی نشه

  • سعدی

    همیشه مشوق ها کارساز خواهدبود

  • soheil sck

    افراد متاهل سیخی چنده خدمت سربازی رو واسه همه بیارید پایین ! من که سربازی نمیرم وقتی میبینم که افرادی با کارت باباشون معاف میشند ویا اخوندها که کلا معاف هستند ! بابایه من مگه جبهه نرفته پس چرا من رو معاف نمیکنید! مرگ بر شاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار