گوناگون

حمایت فدراسیون جهانی و بنیاد بشر دوستانه از فدراسیون تکواندوی لبنان

حمایت فدراسیون جهانی و بنیاد بشر دوستانه از فدراسیون تکواندوی لبنان

پارسینه: فدراسیون جهانی، بنیاد بشردوستی، اعضا مجمع فدراسیون و اتحادیه تکواندوی آسیا به صورت تصویری تماسی با رئیس فدراسیون تکواندوی لبنان برقرار کردند.

با توجه به انفجار رخ داده در بیروت، "چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به همراه بنیاد بشر دوستی این رشته، اعضای مجمع فدراسیون و اتحادیه تکواندوی آسیا با رئیس فدراسیون لبنان تماس تصویری برقرار کردند تا در خصوص راه‌های حمایتی پس از این حادثه تبادل نظر کنند.

حبیب ظریفه، رئیس فدراسیون تکواندوی لبنان در این تماس تصویری اعلام کرد که ۱۰ باشگاه تکواندو در بیروت در این انفجار تخریب شده است.

فدراسیون جهانی تکواندو نیز موافقت کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقلام ورزشی را برای از سرگیری فعالیت‌های باشگاه‌های تکواندو ارسال کند. این فدراسیون با همکاری بنیاد توسعه آسیا مبلغ ۳۰ هزار دلار برای برقراری تمرین‌های ورزشی تکواندوکاران در لبنان اختصاص داد.

بنیاد بشردوستانه و فدراسیون جهانی تکواندو نیز پویشی را برای تامین بودجه تحصیلی کودکان لبنانی آسیب دیده از این اتفاق به راه انداختند.

"چانگ وانگ چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو پس از این تماس تصویری تصمیم گرفت تا تمامی ورزشکاران و مربیان لبنانی تکواندو برای رقابت‌های جهانی و دوره‌های مجازی تا سال ۲۰۲۱ رایگان ثبت نام کرده و بدین ترتیب برای حضور در فعالیت‌های ورزشی بدون محدودیت‌های مالی حضوری موثر داشته باشند.

چو گفت: "از طرف خانواده فدراسیون جهانی تکواندو و بنیاد بشر دوستی این رشته تاسف و همدردی خود را به شهروندان بیروت ابراز می‌کنم. در شرایط ناگوار کنونی اطمینان داشته باشید که فدراسیون جهانی تکواندو و اعضای آن هر آنچه از دستشان برآید در راستای حمایت از شما انجام خواهند داد. "

حبیب ظریفه، رئیس فدراسیون تکواندوی لبنان نیز گفت: "در این روز‌های سخت از اینکه عضوی از خانواده فدراسیون جهانی تکواندو هستیم به خود افتخار می‌کنیم و از جانب خودم از چو، فدراسیون جهانی تکواندو و بنیاد بشر دوستی برای فراهم آوردن زمینه‌های کمک به فدراسیون تکواندو یلبنان سپاسگزارم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار