گوناگون

جشن روز جهانی تنبل‌ها در کلمبیا!

جشن روز جهانی تنبل‌ها در کلمبیا!

پارسینه: جالب است بدانید که کلمبیایی‌ها سالانه در تاریخ ۱۰ اوت یا ۱۰ August را با عنوان " روز جهانی تنبل‌ها " جشن می‌گیرند.

تنبل بودن یا انجام کار‌هایی که می‌توانند نشانه‌ای تنبلی باشند، طبیعتا می‌تواند خسته کننده باشد که قطعا هر یک از ما دوستانی تنبل داریم که همیشه در حال خواب و استراحت می‌باشند و به ندرت پیش می‌اید که توانند کار‌های روزمره و مختص خودشان را انجام دهند که بیشتر از دوستان یا افراد نزدیک به خود درخواست کمک می‌کنند.

جشن روز جهانی تنبل‌ها در کلمبیا!

جالب است بدانید که کلمبیایی‌ها سالانه در تاریخ ۱۰ اوت یا ۱۰August را با عنوان " روز جهانی تنبل‌ها " جشن می‌گیرند. این جشن سالانه در شهر " Itagui " کلمبیا با حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر برگزار می‌شود که می‌تواند آرامش را به ساکنین این منطقه منتقل کند. این روز جهانی برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ میلادی تصویب شد.

جشن روز جهانی تنبل‌ها در کلمبیا!

این جشن دارای جنبه‌های تفریحی و منطقی مختلفی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش فشار‌های وارد شده به کارگران اشاره کرد که زحمات زیادی می‌کشند و شاید مدت‌ها به میزان کافی استراحت نکنند. این جشن همراه با لباس‌های خواب برگزار می‌شود که بیشتر از یک از جشن، یک تفریح جالب و چشمگیر می‌باشد که می‌تواند در روابط و ارتباطات هم موثر واقع شود.

جشن روز جهانی تنبل‌ها در کلمبیا!

همچنین این جشن بیشتر همانند پتکی در مقابل استرس‌های روزانه و روزمره‌ای است که به ما وارد می‌شود که حتی به مدت یک روز از زندگی شلوغ و پر از استرس جلوگیری می‌شود.
منبع:نمناک

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار