گوناگون

کفش کالج و استفاده از آن در ست مردانه اسپرت و رسمی

کفش کالج و استفاده از آن در ست مردانه اسپرت و رسمی

پارسینه: انتخاب لباس و ست کردن آنها با یکدیگر، یکی از مهم ترین عوامل جذابیت در آقایان و خانم ها است. با اینکه می گویند انتخاب لباس برای خانم ها سخت است. اما این مسئله در آقایان بسیار سخت تر می باشد. مخصوصا اگر بخواهند لباس های خودشان را ست کنند.

هرچه هوا گرم تر می شود مردم تلاش می کنند که لباس های خنک بپوشند اما خب گاهی اوقات در مراسم ها نمی توان لباس های پوشید که مناسب بیرون رفتن با دوست و رفیقتان است.

در برخی مراسم ها واجب است که لباس های رسمی یا نیمه رسمی بپوشید و همچنین نمی خواهید لباس های که ست می کنید براساس مدروز نباشد. بایداین نکته را یادآوری کنم برخی لباس ها همیشه و در همه حال مد هستند.

اگر میخواهید بدانید که چه نوع لباس های را همیشه می توانید بپوشید حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

تمام مواردی که باید در مورد کفش کالج بدانید!

کفش کالج سبک کلاسیک دارد و حداقل در 3 فصل از سال می توان آنرا پوشید. این سبک از کفش را در بیشتر جاها می توانید بپوشید. مثلا در مراسم های که حالت رسمی دارند یا در دانشگاه، محل کار، گشت و گذار روزانه، مسافرت های طولانی خلاصه که در همه کابرد دارد.

کفش کالج و استفاده از آن در ست مردانه اسپرت و رسمی

چرا نام این کفش را گذاشته اند کالج سوالی که خیلی از افراد می پرسند؟ اما جواب این سوال مبهم است و هرکسی در موردش یکچیزی می گوید. یکسری شایعات است که مخصوصا دانشجوها است و یک عده دیگری در موردش می گویند فردی که اینرا طراحی کرده است نامی از خودش گذاشته است.

بطور کل مهم نیست چرا نام این کفش کالج است مهم این است که کفش ماندگار است و تا به حال از مد نیافتاده است. و در تمام فصول از سال می توان پوشید البته در زمستان سعی کنید با احتیاط این کفش را پا کنید.

اگر تابستان دو سال پیش را یادتان باشد اوج پوشیدن کفش کالج از همان زمان شروع شد. این کفش را می توانید با رنگ های شاد و رنگی بپوشید، اینگونه می توانید آرامش خاصی در وجود خودتان حس کنید.

کفش کالج از رنگ های شاد گرفته تا رنگ های تیره تولید شده است. رنگ های قرمز، زرد، قهوه ای و حتی مشکی هم دارند. اما سوال اینجاست این کالج را کجا و با چی بپوشیم؟

خب جواب این سوال که کجا بپوشیم بستگی به این دارد که با چه چیزی می خواهید ست کنید. اگر می خواهید به مراسم های رسمی بروید بهترین کار این است که کت و شلوار را همراه با کالج بپوشید.

اما خب چه مدل کت و شلواری بپوشید همیشه سوال بوده است. اگر علاقمندید که بدانید که کدام مدل کت و شلوار شما را شیک تر می کند پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را بخوانید.

بهترین ست کت و شلوار با کفش کالج

اما همیشه در این مورد سوال می کنند که کالج را با چه کت و شلواری می توان بپوشیم؟ اگر دقت کرده باشید، برخی آقایان شلوارهای کوتاه با کفش کالج می پوشیدند. کم کم کفش کالج به تیپ های رسمی هم راه پیدا کردند و آن ها را با کت و شلواردر مهیمانی ها پا می کردند.

کفش کالج و استفاده از آن در ست مردانه اسپرت و رسمی

البته کفش کالج را نمی توان با هر لباس و کت و شلوار بپوشید. با توجه به طرحی که طراحان مد و لباس داده بودند این نوع از کفش با کت و شلوارهای مدل ایتالیایی سبک بسیاری عالی را به خود می گیرد.

سبک های کلاسیک و تاکسیدو، کت و شلوارهای به سبک انگلیسی و همچنین کت های که دارای شش دکمه هستند را می توانید بپوشید. اما تاکید طراحان مد و لباس بیشتر برروی کت و شلوارهای به سبک ایتالیایی هستند.

پیشنهاد می کنم در میهمانی های که رسمی هستند از کالج های ورنی ، چرم و جیر استفاده کنید. این جنس ها کمی سنگین تر از بقیه کفش های کالج هستند که به نحوه عالی می توان از آنها استفاده کرد و در یک مجلس به چشم بیایید.

اگر لباسی که زیر کت و شلوار می پوشید طرح دار هستند می توانید از کالج های طرح دار و سگک دار بهره ببرید، پوشیدن کالج های سگک دار به رنگ طلایی و نقره ای و همچنین کالج های کار شده با سنگ های زینتی شما را شیک تر نشان می دهد.

پوشیدن کفش کالج با کت تک را از دست ندهید!

تیپ اسپرت یکی جذاب ترین سبک ها برای آقایان است. برای اینکه یک تیپ اسپرت عالی با کفش کالج ست کنید. پیشنهاد می کنم کت های یک دکمه ای هستند را با مدل کفش های کالج ست را انجام دهید.

کفش کالج و استفاده از آن در ست مردانه اسپرت و رسمی

تیپ رسمی با کفش کالج

اما اگر می خواهید تیپ با استایل رسمی بزنید بهترین کار این است کت تک به رنگ تیره و کفش های کالج ورنی که رنگ آن هم تیره یا کمی روشن باشد. اما در اینجا انتخاب کنید که جوراب های خود را به رنگ تیره و بلند بپوشید یا اینکه جوراب های کوتاه را پا کنید.

تیپ غیر رسمی با کت تک و کفش کاج

برای اینکه تیپ شما غیر رسمی به نظر برسد و بخواهید در محافل دوستانه بروید. بهترین کار این است که کت تک که مخمل، سبک ایتالیایی یا انگلیسی را تن کنید با کفش های کالج ورنی و چرم به رنگ تیره را پا کنید.

با یک انتخاب عالی در میهمانی بدرخشید

چندین سال است که کفش کالج از مد نمی افتد و می توانید آنرا با هر لباس و تیپی بپوشید اما بهتر است که در میهمانی های رسمی و غیر رسمی کفش کالج را با تیپ های متفاوت پا کنید. بطور مثال در متن بالا توضیح داده ایم که در مراسم رسمی کت و شلوار را با چه نوع کفش کالج بپوشید. همچنین برای تیپ های غیر رسمی بهتر است که کفش کالج به رنگ تیره را با کت تک بپوشید اینطوری می توانید یک استایل امروزی برای خودتان تعیین کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار