گوناگون

مجلس یازدهم به دنبال شفاف‌سازی هزینه‌های مالی کاندیداها در انتخابات هستند

مجلس یازدهم به دنبال شفاف‌سازی هزینه‌های مالی کاندیداها در انتخابات هستند

پارسینه: نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: قاطبه نمایندگان مجلس یازدهم به دنبال شفافیت در حوزه های مالی به منظور نظارت موثر هستند.

حسین بامیری با اشاره به اهمیت شفاف سازی منابع تامین مالی هزینه های انتخاباتی نامزدها گفت: شفافیت هزینه های انتخاباتی داوطلبان یکی از موضوعات مهمی است که همواره مورد توجه بوده و از آنجایی که این شفافیت آثار مثبتی بر کشور دارد و باید هویت حامیان مالی کاندیداها مشخص شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد:شفافیت منابع مالی داوطلبان انتخابات یکی از مطالبات جدی بوده اما به دلیل مقاومت هایی که در دهه های گذشته در برابر شفاف سازی هزینه ها صورت گرفته، این امر مهم هنوز محقق نشده است.

وی افزود:کسانی در برابر شفافیت محل تامین هزینه های انتخاباتی مقاومت می کنند که حلقه مفقوده شان مال اندوزی،داشتن تعلق دنیوی و علاقه به لذایذ دنیایی است.

بامیری عنوان کرد: کسانی که به زعم خودشان دغدغه حفظ و حراست و صیانت از آرمان های امام راحل، رشد و توسعه و تعالی کشور دارند، باید شفافیت مالی را در فعالیت های انتخاباتی خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد:قاطبه نمایندگان مجلس دوره یازدهم به دنبال شفافیت در حوزه های مالی هستند تا بتوانند نظارت جدی و موثرتری بر روند برگزاری انتخابات داشته باشند./

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار