گوناگون

نظارت به معنای مچ‌گیری نیست

نظارت به معنای مچ‌گیری نیست

پارسینه: منتخب مردم محلات در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه استفاده از ابزار نظارتی نباید به معنای مچ‌گیری باشد، گفت: استفاده از ابزار نظارتی باید منصفانه باشد.

علیرضا سلیمی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در پیامی که خطاب به مجلس یازدهم صادر فرمودند، گفت: مشکل امروز مردم معیشت است و امسال سال جهش تولید است که اگر به درستی به مسأله تولید و جهش آن توجه شود، مشکلات و مسائل معیشتی مردم نیز برطرف خواهد شد.

منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه این مجلس باید با استفاده صحیح از قانونگذاری و نظارت برای اجرای قوانین برای دولت ریل گذاری کند، اظهار داشت: باید مسیر سرمایه گذاری گره گشایی شود و تولیدکنندگان به راحتی بتوانند با کارآفرینی، زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند تا جایی که یک جوان با مدرک دکتری بیکار نباشد.

وی در ادامه تأکید کرد: امروز بخش صنعت دچار فرسودگی شده که مجلس یازدهم باید بتواند به عنوان ظرفیت جایگزین درآمدهای نفتی و گردشگری که تحت الشعاع شیوع ویروس کرونا قرار گرفته، از آن استفاده کند اما این بهره برداری نیازمند زدودن زنگار آن است.

سلیمی با تأکید بر ضرورت تعامل مجلس با قوای قضاییه و مجریه، خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه رئیس جمهور نیز از مجلس خواست تا نمایندگان با قدرت به مسائل ورود کنند لذا اگر انتقادی می شود نباید ناراحت شوند.

منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: البته نظارت به معنای مچ گیری نیست بلکه به معنای نظارت منصفانه است که مورد تأکید رهبری بود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار