گوناگون

این دو دختر جوان تهرانی را سر بریدند + عکس

این دو دختر جوان تهرانی را سر بریدند + عکس

پارسینه: پدر عصبانی که در جنایتی هولناک دست به قتل دو دختر و پدر و مادرزنش زده بود اعترافاتش را در صحن دادگاه پس گرفت.

این دو دختر جوان تهرانی را سر بریدند + عکس

سناریوی جدید همه را حیرت زده کرده است و این درحالی بود که همسرش خواستار قصاص نفس او شد.

قتل عام فجیع

رسیدگی به این پرونده درتماس مرد جوانی در نخستین ساعات بامدادی ۲۴ مهر سال گذشته با کلانتری ۱۳۲ نبرد که از قتل عام خانوادگی برادرش خبر داده بود، کلید زده شد.

ماموران با حضور در محل جنایت مشاهده کردند که مرد ۴۷ ساله‌‎ای به نام سیروس که از چهار سال قبل با همسرش اختلاف داشته در اقدامی هولناک دست به قتل دو دختر ۱۷ و ۱۹ ساله به نام‌های ساناز و سولماز و پدر و مادرزن ۷۹ و ۷۰ ساله اش زده است.

سیروس انگیزه اش را اختلاف با همسرش بیان کرد و افزود: چهار سال قبل از همسرم طلاق گرفتم، اما به خاطر فرزندانمان با هم زندگی می‌کردیم. اختلافاتمان زیاد شده بود و همسرم همیشه تا صبح با گوشی موبایلش سرگرم بود و روز‌های آخر نیز به خانه نمی‌آمد و جواب تلفنم را نمی‌داد.

این دو دختر جوان تهرانی را سر بریدند + عکس

وی افزود: من که عصبانی بودم ادعا کردم می‌خواهم به شهر‌های شمالی بروم و از پدر و مادرزنم خواستم در نبود همسرم به خانه مان بیایند تا از بچه‌ها مراقبت کنند. در ابتدا به همه اعضای داخل خانه شیرموز مسموم دادم و شب وقتی همگی در خواب سنگین بودند، آن‌ها را به قتل رساندم و تا صبح بالای سربچه هایم بودم و اشک می‌ریختم که در نهایت تصمیم به خودکشی گرفتم که برادرم سر رسید و مرا نجات داد.

سلامت روانی

با اعتراف‌های تکان دهنده مرد بوکسور، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند وی به اختلال روانی خاصی مبتلا نیست و سابقه اختلال روانی نیز ندارد.
با تایید سلامت روانی حسن، پرونده وی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

منبع: خراسان

ارسال نظر

  • ناشناس

    زن احمق تو که طلاق گرفتی چرا توی اون خونه موندی که این حادثه اتفاق بیفته. تو هم مقصری! حیف این دخترها!

  • ناشناس

    از متن میتوان نتیجه گرفت عصبانیت شدید باعث این جنایت بود متاسفانه برخی انسانها در هنگام عصبانیت یادشون میره کی هستن و چکار میکنن خلاصه همیشه سعی کنید نه عصبانی بشید نه دیگران رو عصبانی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار