گوناگون

انتقاد بولتون از خروج نظامیان آمریکایی از آلمان و کره جنوبی

انتقاد بولتون از خروج نظامیان آمریکایی از آلمان و کره جنوبی

پارسینه: مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید با انتقاد از خروج نظامیان آمریکایی از آلمان و کره جنوبی، شعار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا را به چالش کشید.

جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با به سخره گرفتن شعار انتخاباتی دونالد ترامپ گفت: نمی‌توانیم زمانی که در حال عقب‌نشینی هستیم، از عظمت آمریکا حرف بزنیم.

بولتون که افشاگری‌های اخیر وی به معضلی جدید برای ترامپ بدل شده، با تمسخر شعار انتخاباتی او موسوم به «آمریکا را دوباره عظمت ببخشم» در توییترش نوشت: آمریکا هنگامی که در حال عقب‌نشینی است، دوباره عظیم نیست. عقب‌نشینی نیرو‌های نظامی از کره جنوبی و آلمان حاوی پیامی اشتباه برای دولت‌های استبدادی و متحدان نزدیک ما است.

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا که در حال حاضر رابطه بسیار بدی با ترامپ دارد اخیرا درباره انتخابات آمریکا گفت: تصمیم گرفته‌ام برای نخستین بار در طول عمرم به یک نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات رای ندهم. من در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به ترامپ و جو بایدن رای نخواهم داد و نام شخص دیگری را در برگه انتخاباتی خود خواهم نوشت.

بولتون اخیرا کتابی افشاگرانه علیه ترامپ به رشته تحریر درآورد که بسیاری از اتفاقات سال‌های اخیر در دولت آمریکا و کاخ سفید را از زاویه دیگری روایت می‌کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار