گوناگون

ترامپ: ملت ایران تروریست‌های درجه یک هستند

ترامپ: ملت ایران تروریست‌های درجه یک هستند

پارسینه: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ضمن طرح امکان اقدام نظامی بر ضد تهران باردیگر اعلام کرد که آماده است با مقامات ایران وارد گفتگو و مذاکره شود.

ترامپ که با شبکه تلویزیونی آی تی وی ITV بریتانیا گفتگو می کرد با تاکید بر اینکه همیشه شانس برخورد نظامی وجود وجود دارد یادآور شد: «زمانی که من برای نخستین بار قدرت اجرایی را در دست گرفتم ایران جایی بود که بیشترین خصومت و دشمنی از آنجا ناشی می شد.»

رئیس کاخ سفید در ادامه تصریح کرد: «آنها در آنزمان ملت تروریست شماره یک بودند و احتمالا هنوز نیز اینگونه اند.»

خبرگزاری رویترز صبح روز چهارشنبه با انتشار مطلبی در این خصوص به نقل از رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که ترجیح و اولویت وی گفتگو با ایران است.

دونالد ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران گفتگو کند، تصریح کرد: «بله، البته.»

رئیس جمهوری آمریکا در حالی بار دیگر سخن از احتمال برخورد نظامی با ایران به میان می آورد که مشاور امنیت ملی وی به تازگی تهران را به دست داشتن در انفجارهای فجیره متهم کرد و ایران را تهدیدی علیه منافع واشنگتن در خاورمیانه دانست.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

  • ناشناس

    شما با این حرفش میخواهید ملت ایران رو تحریک کنید ولی‌ همه میدونند که منظورش حکومت ایران هستش (صحبت یک دولت به دولت دیگه هستش و طرف حسابش هیچوقت ملت ایران نیست و بارها هم از ملت ایران تعریف کرده!)

  • شیرین صفوی

    مگه ما پرچم آتیش میزنیم نمیگیم منظورمون سیاست مداران هست یهویی !!!!!!!!!! این حرف به اون در !!!!!! این هم منظورش سیاست ها بوده نه مردم .

  • ناشناس

    وقتی پرچم کشورشونو آتیش بزنیم و لگد مال کنیم طبیعیه این مقابله به مثل تو دوا وقتی فحش بدی باید منتظر فحش طرف مقابل هم باشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار