گوناگون

افشاگری قابل تامل بعیدی نژاد در خصوص احمدی نژاد!

افشاگری قابل تامل بعیدی نژاد در خصوص احمدی نژاد!

پارسینه: اصولا اقدام سرمايه گذاري توسط مسؤولين وقت بانك مركزي ايران كه به خريد اوراق قرضه دولتي آمريكا بعنوان يك كشور متخاصم انجاميد با سياست كلان ج. ا. ايران هماهنگ نبوده است، به ويژه كه در همان زمان پرونده هايی در آمريكا عليه ايران مطرح بود و اصلاحيه قانون جديد مصونيت دولتها در آمريكا، امكان ضبط اموال دولتها براي پرداخت به قربانيان آمريكايی را مجاز شناخته بود.

به گزارش پارسینه بعیدی نژاد در کانال تلگرامی خود نوشت:

۱- اصولا اقدام سرمايه گذاري توسط مسؤولين وقت بانك مركزي ايران كه به خريد اوراق قرضه دولتي آمريكا بعنوان يك كشور متخاصم انجاميد با سياست كلان ج. ا. ايران هماهنگ نبوده است، به ويژه كه در همان زمان پرونده هايی در آمريكا عليه ايران مطرح بود و اصلاحيه قانون جديد مصونيت دولتها در آمريكا، امكان ضبط اموال دولتها براي پرداخت به قربانيان آمريكايی را مجاز شناخته بود.

۲- خارج نكردن اين اموال با شروع روند تحريمهاي شديد مالي و بانكي آمريكا از سال ۲۰۰۶ ميلادی كه كاملا متصور بود به تحريم بانك مركزي می انجاميد، يك بي احتياطي روشن بوده است.

۳- خارج نكردن اين اموال از آمريكا از سوي مسؤولين وقت قبل از سال ۱۳۸۷ با توجه به تلاش بيشمار "اصحاب پرونده پدرسون "كه بشدت دنبال يافتن منابع مالي ايران در آمريكا براي توقيف بودند يك بي خبري و بي احتياطي ديگر محسوب ميشود.

۴- دخالت و رأی ديوان عالی آمريكا بعنوان عاليترين مرجع قضايي آمريكا بعد از راي دادگاه اوليه و به دنبال اعتراض بانك مركزي ايران در سال ۱۳۹۱ صورت گرفت و عملا هر گونه انتخابی را از دست دولت ايران و امكان دخالت سياسي از بين برد. اين اتفاق بيش از يكسال قبل از شروع حتي مذاكرات تفاهم ژنو بود.

۵- ايران اين اقدام آمريكا را به هيچ وجه به رسميت نميشناسد و حق خود را براي بازگرداندن اين اموال از هر طريق قانوني و بين المللي محفوظ می داند.


ارسال نظر

  • ناشناس

    اینجوری که تو نوشتی یعنی فقط احمدی نژاد بود که سال ۸۷ فکرش کارکرد پولاروازامریکا بکشه بیرون وتاقبل ازاون نه دولت اصلاحات نه سازندگی هیچ کدوم به فکرنبودن این که شد تعریف ازاحمدی نژاد پارسینه

  • ماجیک

    اگه صحت داشته باشه وای به حال محموتی

    ببین بیت المال و پول ملت رو چطور به جیب آمریکا ریختن... اون دولت پاکدست!!؟!؟

  • ناشناس

    برو پى كارت بابا افشاگرى! جرات داريد رودروش مناظره كنيد

  • ناشناس

    افشاگری؟؟؟؟ چه ذوقمرگ شدیناا :))))

  • ناشناس

    خوب باشد !! ما دربست قبول داریم که ریزگردها و مگس های سفید هم تقصیر احمدی نژاد است همچنین گرتنی عدس 12000 تومانی و برنج 11000 تومانی !!! کرایه اتوبوس و تاکسی هم پس از سه سال تا 30% تقصیر اوست !!! سیل هم که جای خود دارد و فوت اولادی و .... شماها سعی کنید بغد از این سه ساله مقصر قلمداد نشوید !!!چون کی روش هم میخواهد برود ! ازدست احمدی نژاد !!چغاله بادام و گوجه سبز هم مقصر اصلی گرانیش اوست همینطور 10000 تن پرتقال پوشیده و سیب زمینی های خاک شده و سیب درختی هائیکه گندش چند روز دیگر در خواهد آمد !!مسکن هم را که نگو نپرس !!! و از همه پیشانی مردم را بگو ؟؟؟؟!!!!اوههوهوهو !!! چه نوشته ای بر آن حک کرد که هی مسئولین امروزی سه سال است میخوانند تمام شدنی نیست !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار