گوناگون

دستور رییس قوه قضاییه به دادستان تهران درباره بازار سکه و ارز

پارسینه: سخنگوی قوه قضاییه گفت: رییس قوه قضاییه به دادستان تهران دستور داده است که برای رسیدگی به موارد ارز، سکه و ... چند شعبه ویژه با بازپرسان ویژه اختصاص داده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای درنشست خبری روز یکشنبه خود با خبرنگاران اظهار کرد: از جمله موضوعاتی که این روز‌ها داشته و داریم بحث تخلفات ارز، سکه، واردات برخی کالا‌ها از جمله تلفن همراه و ورود برخی خودرو‌ها به صورت غیرقانونی بوده است.

وی عنوان کرد: همانطور که مردم بحق انتظار دارند در این شرایط با متخلفین و مفسدین اقتصادی به شدت برخورد شود و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد به صورت روشن و شفاف همه مردم در جریان قرار بگیرند، قوه قضاییه هم قاطع‌تر رسیدگی کند.

محسنی اژه‌ای افزود: رییس قوه قضاییه به دادستان تهران دستور داد تا چند شعبه ویژه با بازپرس‌های ویژه برای ارز، سکه و ... اختصاص داده شود، همچنین به رییس کل دادگستری دستور دادند به محض آمادگی در دادسرا بدون فوت وقت قضات شجاع، مطمئن و آشنا به مسائل ارزی و ثبت سفارش و در صورت لزوم توجیه مضاعف به کار گرفته شوند تا به موارد با سرعت و خارج از نوبت رسیدگی کنند.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: دادسرای تهران در مورد ارز، سکه، خودرو ورود کرده و بازپرس ویژه اختصاص داده است و پرونده خاص تشکیل داده است. همچنین قرار شده دادستان نظارت بیشتری داشته باشند و در این زمینه کمک کنند. از ادارات مختلف مانند وزارت دارایی، بانک مرکزی و سایر دستگاه‌هایی که در این موارد نقش دارند خواسته شده است که هر چه سریعتر با موضوعات مشخص در جمع‌آوری اطلاعات کمک کنند، نیروی انتظامی هم در کنار ضابطین مشغول هستند، امیدواریم به زودی برخی پرونده‌ها برای صدور حکم و به دادگاه ارسال شوند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    همه می دانند که خود بانک مرکزی از متخلف ترین و تاثیر گذارترین کسان در گرانی ارز و سکه است ولی رئیس کل بانک مرکزی هر روز مصاحبه کرده و نوید ارزانی را میدهد در حالی که یواشکی دلار و سکه در مقدار انبوه به دلالان خودش میدهد تا در بازار به قیمت های غیر قابل باور بفروشند تا از این طریق هم سبیل خودشان را چرب کرده و هم کم و کسری های دولت را جبران کنند ولی در ظاهر داد و فریاد می کنند که گرانی ارز و سکه توطئه و نقشه دشمن است که البته این یکی را راست می گویند چون دشمنی بالاتر از خودشان برای ملت وجود ندارد.
    نا حالا ملت هرچه فریاد میزد که خود دولت و بانک مرکزی عامل اصلی نابسامانی بازار ارز و سکه است همیشه از سوی مسئولین دولتی نکذیب میشد و تهدید میکردند گویندگان این ادعا را به جرم تشویش اذهان عمومی تحویل دادگاه خواهند داد و به مردم مظلوم که زیر بار این هرج و مرج کمرشان شکسته است انگ عوامل موساد و سیا میزدند ولی امروز جناب اژه ای که معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه است رسما اعلام کرد ما هر که را می گیریم می گوید عامل بانک مرکزی است و بانک هم رسما به ما نامه میزند که او را ازاد کنید او ادم خودمان است.
    واقعا اووف بر این مسئول که رفیق قافله و شریک دزد است.

  • ناشناس

    یه دستور هم جهت رسیدگی به پرونده راهگشایان خودر کرج با 2000 شاکی صادرنمائید لطفاً

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار