گوناگون

پیگردعاملان شلیک به رئیس بیمارستان بهبهان

پارسینه: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عاملان اخلال در بیمارستان شهیدزاده بهبهان و شلیک به رییس این بیمارستان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

ایرج حریرچی از پیگیری ها و هماهنگی های لازم وزارت بهداشت با مقامات نیروی انتظامی استان خوزستان درباره حوادث اخیر در یکی از بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد.
وی درباره حادثه اخلال در اورژانس یکی از بیمارستان های بهبهان گفت: شورای تامین استان خوزستان برای این موضوع تشکیل و تصمیم گیری های لازم در مورد این حادثه انجام شده، تمام عوامل اختلال در اورژانس شناسایی شده اند و برخوردهای قانونی لازم با اخلالگران انجام می شود.
بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چندی پیش فردی 38 ساله با علائم درد سینه به اورژانس به بیمارستان شهیدزاده بهبهان مراجعه کرد و اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام شد اما متاسفانه بیمار به دلیل پارگی شریان آئورت فوت کرد.
در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان بیمار با متشنج کردن فضای اورژانس بیمارستان، به شکستن شیشه ها و تهدید پرسنل اورژانس پرداختند و حتی اقدام به شلیک با تفنگ شکاری کردند که در پی آن دکتر خدادوست رییس بیمارستان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: بطور کامل در جریان جزئیات این حادثه قرار داریم و اقدامات لازم را برای درمان پزشک مصدوم انجام داده ایم.
حریرچی گفت: اقدامات لازم قانونی برای خاطیان و عاملان این حادثه اعمال می شود.
حریرچی در مورد بیمار 38 ساله متوفی در بیمارستان تصریح کرد: رسیدگی به پرونده پزشکی بیمار و مطابقت اقدامات درمانی انجام شده با استانداردهای درمانی لازم بطور جداگانه با شکایت همراهان بیمار و نیز مسئولان نظارتی بررسی می شود.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار