گوناگون

آتش‌سوزی کارخانه در نطنز

پارسینه: بعد از مشخص شدن عمق فاجعه و شدت گرفتن آتش، یک تیم آتش‌نشانی هم از ایستگاه بادرود اعزام شد تا جلوی این آتش سوزی مهیب گرفته شود.

به گزارش پارسینه؛ رئیس آتش‌نشانی نطنز گفت: آتش سوزی کارخانه خاک نسوز در قطب صنعتی شجاع آباد شهرستان، عصر امروز بعد از ۴ ساعت تلاش آتش‌نشانان، مهار شد.

محمدرضا فائضی با اشاره به آتش‌سوزی عصر امروز شهرستان نطنز و حوادث بعد از آن اظهار داشت: بعد از اعلام خبر آتش سوزی در کارخانه خاک نسوز در قطب صنعتی شجاع آباد، حوالی ساعت 15 بعداز‌ ظهر امروز، 2 تیم آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بعد از مشخص شدن عمق فاجعه و شدت گرفتن آتش، یک تیم آتش‌نشانی هم از ایستگاه بادرود اعزام شد تا جلوی این آتش سوزی مهیب گرفته شود.

رئیس آتش نشانی نطنز گفت: بعد از حدود 4 ساعت تلاش مامورین آتش‌نشانی، این آتش‌سوزی مهیب که در لحظاتی ارتفاع آتش آن به 10 متر رسید، مهار شد و به کلی جلوی این آتش‌سوزی که می‌توانست به کارخانه‌های اطراف آن سرایت کند، گرفته شد.

وی پیرامون علت این حادثه تصریح کرد: علت اصلی این آتش‌سوزی شعله ور شدن سوخت مازوت در این کارخانه و سرایت آن به مخازن سوخت اصلی و در ادامه آتش‌سوزی، شعله ور شدن کل کارخانه بوده که بخش اعظمی از این کارخانه از بین رفت.

حادثه آتش سوزی کارخانه خاک نسوز در نطنز، هیچ مصدومی نداشت

اصغر سلطانی رئیس جمعیت هلال احمر نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز اظهار داشت: بعد از اعلام خبر آتش سوزی، 3 تیم امداد نجات از پایگاه هلال احمر نطنز به مکان حادثه اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه با اقدام سریع و به موقع کارگران مبنی بر ترک محل حادثه و اقدام سریع تیم های آتش نشانی در نطنز، خوشبختانه هیچ مصدوم و فوتی در این حادثه نبود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار