گوناگون

توزیع سبد حمایت غذایی رمضان میان ۱۰ میلیون نفر

پارسینه: وزیر تعاون از توزیع سبد حمایت غذایی برای بیش از 3 میلیون و 888 هزار خانوار برابر با 10 میلیون نفر از جمعیت کشور به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی ربیعی با بیان اینکه بیش از 3 میلیون و 888 هزار خانوار برابر با 10 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش این طرح قرار می گیرند اعتبار پیش بینی شده برای توزیع این مرحله از سبد حمایت غذایی نیازمندان را 220 میلیارد تومان دانست و از مشمولان اجرای این طرح خواست از امروز با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وی گفت: دولت در این مرحله تلاش کرده است سبدهای حمایت غذایی را علاوه بر نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی در سازمان بهزیستی و کمیته امداد برای زنان باردار و کودکانی که دچار سوءتغذیه هستند توزیع کند.
ربیعی مهمترین اقلام پیش بینی شده در این مرحله را انواع پروتئین (گوشت قرمز و گوشت سفید) روغن، برنج و خرما دانست و تاکید کرد: افراد تحت پوشش سه ماه فرصت دارند این اقلام را خریداری کنند.
وی ارزش ریالی سبد حمایت غذایی برای خانوارهای نیازمند یک نفره را کمی بیشتر از 300 هزار ریال و برای خانوارهای دونفری 600 هزار ریال دانست و گفت: این میزان برای خانوارهای 4 نفره و بیشتر یک میلیون و 200 هزار ریال است.
ربیعی همچنین از برگزاری جلسه شواری عالی رفاه خبر داد و گفت: براساس مصوبات این شورا مقرر شده است از این پس افراد بیشتری تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    3 میلیون و 888 هزار خانوار برابر با 10 میلیون نفر فقیر
    حاصل بی عدالتی های سالهای گذشته
    درآمد ملی کجا خرج می شود؟

  • ناشناس

    250گرم برنج 125گرم گوشت 500گرم خرما 1عدد روغن

  • ناشناس

    اگر راست میگوییید بجای ماهی دولت ماهی گیری را یاد مردم بدهد با این پول کار ایجاد بشه همیشگی است و مردم خوشحالتر میشوند ولی این کمکم دردی را دوا نمیکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار