گوناگون

پارک‌های آبی مقصدی متفاوت برای گردشگران دبی

پارک‌های آبی مقصدی متفاوت برای گردشگران دبی

پارسینه: در میان شهرهای مقصد گردشگری، دبی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. شهر دبی ظاهری مدرن دارد و از تفریحات جذابی برخوردار است. سواحل و مراکز خرید لوکس دبی، مقصدی متفاوت برای گردشگران، محسوب می‌شود.

در میان شهرهای مقصد گردشگری، دبی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. شهر دبی ظاهری مدرن دارد و از تفریحات جذابی برخوردار است. سواحل و مراکز خرید لوکس دبی، مقصدی متفاوت برای گردشگران، محسوب می‌شود.

در این شهر می‌توانید مراکز خرید مدرن را ببینید و از تفریحات آبی و پارک‌های آبی دبی دیدن کنید. در شهر دبی و تور دبی گشتی هیجان انگیز در شهربازی این شهر داشته و آرامش سواحل آن را برگزینید. پارک‌های آبی دبی، جزو مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شوند. فضاهای این شهر که آب بازی و هیجان در آنها جریان دارد می‌تواند آرامش‌بخش روح و جان شما باشد. پارک‌های آبی دبی زیاد هستند. برای آشنایی با این پارک‌ها با ما همراه باشید.

پارک وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی، بهترین پارک دبی است. نام این پارک در بین بهترین پارک‌های آبی دنیا می‌درخشد. این پارک وسایل بازی هیجان‌انگیز و متنوعی دارد. تفریح در این پارک لحظاتی شاد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. وسایل بازی که در این پارک قرار دارند به گونه ای طراحی شده‌اند که برای تمام وزن‌ها و سن‌ها مناسب هستند. جالب است بدانید که حتی افراد معلول و ناتوان هم می‌توانند از تفریحات موجود در این پارک آبی استفاده کنند. در این پارک امکاناتی برای تفریح موج‌سواری نیز وجود دارد. با سقوط آزاد در این مکان، می‌توانید هیجان را تجربه کنید.

پارک آبی آیس لند

پارک آبی آیس لند یکی از پارک‌های آبی جذاب در شهر دبی است. نام این پارک به معنای سرزمین یخی است. پارک آبی آیس لند در راس الخیمه قرار گرفته است. این پارک با طراحی یخی ساخته شده است. اما استخرهای آن آب گرم هم برای استفاده توریست ها دارند. از امکانات هیجان انگیز این پارک زیبا، سرسره‌های بلند آن هستند که می‌توانند آدرنالین خودن را افزایش دهند. این پارک اکنون در مرحله بازسازی قرار گرفته است از این رو ورود به همه قسمت‌های آن امکان‌پذیر نیست. با این حال در همان قسمت‌های پارک که باز است می‌توانید گردش کنید و لذت ببرید.

پارک آبی آکوادونچر

پارک آبی آکوادونچر از پارک‌های آبی مشهور دبی است. این پارک را بهترین پارک آبی خاورمیانه هم لقب داده‌اند. پارک آبی آکوادونچر در محوطه هتل آتلانتیس دبی است. از امکانات هیجان انگیز این پارک آبی، سرسره‌های وحشت‌آور و هیجان‌انگیز آن است. آکواریوم‌های این پارک آبی و دیدن آبزیان و موجودات دریایی آن برای گردشگران جذابیت بسیاری دارد. در پارک آبی آکوادونچر مکانی برای تفریح دلفین‌ها است که با قدم گذاشتن در آن و غذا دادن به سفره‌ماهی‌ها می‌توانید آن را امتحان کنید. این پارک طوری طراحی شده و امکانات آن به نحوی است که می‌توانید ساخت‌ها وقت خود را در آن بگذرانید و خسته نشوید.

پارک آبی اسپلش پد

پارک آبی اسپلش پد در آفر تور ارزان دبی لحظه آخری از پارک هایی است که برای کودکان طراحی و ساخته شده است. کودکان با قرار گرفتن در این پارک، محیطی امن را برای بازی و تفریح تجربه خواهند کرد. در پارک آبی اسپلش پد، جشن تولد نیز برگزار می‌شود. در این پارک تمامی نماد امنیتی اندیشیده و در نظر گرفته شده است. در این پارک دمای هوا کنترل می‌شود و نجات غریق‌های آموزش دیده برای لحظات سخت، آماده شده‌اند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید کودکانتان را برای تفریح و بازی در این پارک آبی رها کنید.

پارک آبی اسپلش ان پارتی

به گزارش سفر باتو ، پارک آبی اسپلش ان یکی دیگر از پارک های آبی دبی است. این پارک آبی که شهرت زیادی هم دارد نیز برای بازی کودکان طراحی شده است. از امکانات این پارک برگزاری جشن تولد برای کودکان جهت ایجاد لحظاتی شاد در کنار هم است. این پارک نیز به اداره لازم ایمنی شده است و خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت فرزندان خود را برای بازی و تفریح در این پارک آبی، آزاد بگذارند و نگران هیچ چیز نباشند. بیشتر بخوانید: معرفی برجهای معروف دبی در تور دبی

پارک آبی لاگونا

به گزارش سفر باتو ، در پارک آبی لاگونا یکی دیگر از پارک‌های آبی است که از قدم زدن در آن لذت خواهید برد. این پارک یک روز عالی را برای شما رقم خواهد زد. در این پارک می‌توانید ساعات هیجان‌انگیزی را سپری کنید. در این پارک آبی می‌توانید موج سواری را تجربه کنید. این پارک از امکاناتی برای تفریحات هیجانی پرانرژی و ریسکی برخوردار است. بنابراین با حضور در این پارک می‌توانید از سرسره‌های آبی آن استفاده کنید. در این پارک امکاناتی برای سقوط آزاد نیز در نظر گرفته شده است که توریست‌های عاشق هیجان و البته کسانی که در این زمینه توانایی و تجربه کافی و قدرت ریسک دارند از آن استفاده می‌کنند. استخر مارپیچ از دیگر تفریحاتی است که می‌توانید در این پارک آبی از آن بهره برده و از امکانات آن استفاده کنید.

پارک آبی لگولند

پارک آبی لگولند از دیگر پارک‌های آبی دبی در تور دبی قیمت مناسب است. این پارک مجموعه‌ای است که از یک شهربازی و پارک آبی تلفیق و ترکیب شده است. پارک آبی لگولند برای خانواده ها انتخاب مناسبی است. از تفریحات ویژه این پارک قرار گرفتن در رودخانه مصنوعی پارک و سوار شدن بر قایق یا سقوط از سرسره‌های این پارک آبی است.

پارک‌های آبی مقصدی متفاوت برای گردشگران دبی

پارک‌های آبی مقصدی متفاوت برای گردشگران دبی

پارک‌های آبی مقصدی متفاوت برای گردشگران دبی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار