گوناگون

دستور ویژه روحانی برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری

دستور ویژه روحانی برای  تسهیل فرآیند سرمایه گذاری

پارسینه: رئیس جمهور در دستوری به دستگاه‌های اجرایی خواستار تسهیل فرآیند سرمایه گذاری داخلی وخارجی شد

به گزارش پارسینه ، حجت الاسلام حسن روحانی به دستگاه‌های اجرایی دستور داد تا برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رفع موانع آن به ویژه در زمینه مقررات زاید و دست و پاگیر و غیرضرور و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین واگذاری بنگاه‌های اقتصادی به بخش غیردولتی به طور جدی تسریع کنند.

رئیس جمهور هم‌چنین به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستور داد که با توجه به وضعیت بارش‌ها در سال جاری و تامین شرایط مناسب برای جذب گردشگر در زمینه توسعه گردشگری اقدام کند.

براساس دستور رئیس جمهور، وزارت جهاد کشاورزی نیز مکلف شده است در جهت حصول خودکفایی در محصولات اساسی کشاورزی برای تولید آن‌ها در داخل و یا در صورت ضرورت تولید از طریق کشور‌های همسایه اقدام کند.

افزون بر این، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری باید با کاهش ساعات آموزش‌های صرف نظری، برای آموزش مهارت‌های عملی و توسعه آن‌ها در مراکز آموزشی اقدام کنند.

براساس این دستور، کلیه دستگاه‌های اجرایی از جمله صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جهت رونق فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی و همچنین اشتغالزایی اقدامات لازم را به عمل آورند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ملت دزد نمیدن دست شما اونوقت بیان سرمایه گذاری هم بکنند !!!!!!
    یکی رو تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت

  • ذوالقرنین

    بله اونهایی که قیمت واقعی دلار رو گران کردن چهار برابری پیشنهاد کردند هم مشارالیه معدنی وا دایی رو صادر کردن وهم بازار داخل رو از توان مردم بیرون بردند بزودی ورشکستگی کامل صنایع .چون مسکن وخود رو و سفته بازی دولابی همه چیز رو نابود میکنه جالبه که صادر کنندگان محترم ارز هم بر می‌گردانند فقط با چهار تا کارشناس پولی خواستشون عملی شد.روحانی تا بازار خانه مسکن ارز خودرو متعادل و برابر با قدرت خرید مردم نشه نمیشه.اینجوری مواد اولیه کشور در اثر رکود رو دست تولید کننده میمونه.صادر کننده میبره وارز هم نمیاره صدمات مدیریتی خائنانه ده برابر تحریم موثره

  • ناشناس

    فقط حرف و شعار...............
    40 ساله كه ملت را با اين حرفها فريب داديد و عمل مثبت و مردمي نداشتيد................

  • ايراني آباد و آزاد

    اگر زحمتي نيست روند افسار در رفته و سركش افزايش قيمت ها و خدمات و ..... را پيگيري نمائيد كه دمار از روزگار مردم درآورده و آنها را به دوران 50 سال گذشته كشانده...............

  • ناشناس

    از این دستورهای لحظه ای بدون پشتوانه خیلی صادر شده.. برید آرشیو صداوسیما رو بکشید بیرون ببینید چندهزار بار دستور برای اسان سازی سرمایه گذاری ... کمک به مبتکرین و مخترعین صادر شده ... چند هزار بار اعلام شده در تولید گندم و ذرت و جو و فلان چیز خودکفا شدیم همه بصورت امری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار