گوناگون

شاخص‌های بورسی روز سه‌شنبه

شاخص‌های بورسی روز سه‌شنبه

پارسینه: شاخص بورس در جریان داد و ستدهای امروز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه بازار سرمایه ۸ واحد رشد کرد.

به گزارش پارسینه ، در جریان معاملات امروز پس از سه روز قرمز پوشی شاخص، شاهد سبز پوشی شاخص با رشد ۸ واحدی بودیم. این افزایش تحت تاثیر معاملات نمادهای معاملاتی پتروشيمي مبين و شركت ارتباطات سيار ايران بود. همچنین در بازار فرابورس، شاخص کل با رشد ۴.۲ واحدی به جایگاه ۹۰۰ واحد دست یافت.

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۹۶ با افزایش ۸ واحدی به رقم ۷۸ هزار و ۸۶۷ واحد رسید.

امروز در تالار شیشه‌ای بر خلاف سه روز گذشته، شاهد سبز پوشی شاخص های منتخب به غیر از بازار اول بودیم، به طوریکه؛ شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با رشد ۲ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۵۷۹ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز با ۲۴ واحد افزایش، عدد ۱۶ هزار و ۹۶۳ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز ۱۹ واحد رشد داشت و به عدد ۱۳ هزار و ۱۰۸ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور با افزایش ۳۵ واحدی به رقم ۸۵ هزار و ۷۳۴ واحد دست یافت. شاخص بازار اول با افت ۴۲ واحدی به رقم ۵۴ هزار و ۳۶۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم در پایان روز کاری بورس، با افزایش ۲۹۵ واحدی، عدد ۱۷۶ هزار و ۸۹۴ واحد را به نمایش گذاشت.


شاخص‌های بورسی روز سه‌شنبه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار