گوناگون

مشارکت ۳ میلیون ایرانی در سرشماری اینترنتی

مشارکت ۳ میلیون ایرانی در سرشماری اینترنتی

پارسینه: رئیس مرکز آمار ایران اعلام کرد: تا ساعت ۶ امروز یکشنبه ۸۷۳ هزار خانوار شامل ۲ میلیون و ۹۱۶ هزار نفر ایرانی ثبت نام کرده اند.

به گزارش پارسینه ، امیدعلی پارسا افزود : با توجه به معیار جمعیت و ضریب نفوذ اینترنت استان بوشهر در صدر مشارکت مردم در این طرح قرار دارد و بعد از آن استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، کردستان، یزد و آذربایجان شرقی قرار دارند.
وی گفت: استان هایی که مشارکت پایین تری دارند نیز شامل همدان، گلستان، لرستان، قزوین، خوزستان و البرزهستند.

پارسا افزود : همه استان ها با تدبیر و باتوجه به بحث های منطقه ای پای کار هستند و با همت استانداران و روسای سازمان های برنامه و بودجه هر استان عالی کار می کنند.

وی با بیان اینکه در دنیا رکورد اولین حضور مردم در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن حدود 8 درصد است ، گفت: در کشور ما هدف 35 درصد است و اگر با این روند تا روز آخر ادامه دهیم زیر 50 درصد محقق خواهد شد.

رئیس مرکز آمار افزود : بعد از پایان ثبت نام اینترنتی به قید قرعه هزار جایزه یک میلیون تومانی بین کسانی که از طریق اینترنت در سرشماری شرکت کرده اند توزیع خواهد شد.

پارسا گفت : همچنین به همه کسانی که در این طرح با گوشی یا رایانه شخصی خود شرکت کنند یک گیگ اینترنت رایگان هدیه داده می شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام اینترنتی 24 مهر به پایان می رسد، افزود: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد بنابراین از مردم می خواهیم ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و در دو هفته به پایان ثبت نام باقی مانده است در این طرح شرکت کنند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار