گوناگون

روحانی از علائم پایان دوران فشار حداکثری خبر داد!

روحانی از علائم پایان دوران فشار حداکثری خبر داد!

پارسینه: رئیس‌جمهور گفت: روزانه حدود ٨ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی نوسازی و تجهیزات مدارس در دولت اختصاص یافته است.

به گزارش پارسینه؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های ملی در حوزه آموزشی، بهداشتی، رفاهی و درمانی گفت: از افتخارات دولت است که روزانه حدود ٨ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی نوسازی و تجهیزات مدارس در دولت اختصاص یافته است.

روحانی خاطرنشان کرد: ما تلاش فراوانی برای همسان سازی و پاداش بازنشستگی فرهنگیان انجام دادیم که همه این‌ها در سال‌های اخیر انجام شده و اینکه حقوق معلمین به بیش از ۴ برابر افزایش پیدا کرده نشان می‌دهد که ما به این امر واقفیم که آموزش و پرورش چه میزان اهمیت دارد.

وی در پایان اظهاراتش با اشاره به تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کشورمان تاکید کرد: همه نشانه‌ها در دنیای امروز علامت این است که دنیا فهمیده فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و دوران این گونه فشار‌ها تمام شده است.

منبع: پارسینه

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    نه بابا !!!! چیییی میگی !!!!

  • ناشناس

    دوران خفت بار تو و دولت بی کفایت تو هم رو به پایان است انشالله مورد بازخواست قرار گیری و ملت ایران خواهان محاکمه تو و مجازات تو هستند

  • علی

    بیش از هر چیز دیگری، علامت ها بطور شفاف نشان می دهند که روحانی و حامیانش که زندگی مردم را به این روز انداخته اند رو به پایان هستند ...!

  • ناشناس

    خوبه,خودش را سیاست مدار و حقوق دان میداند والا نمی دانم چه جوری می خواست گرا بده به دشمن؟؟؟؟

  • ناشناس

    چطور ؟؟؟ امامزاده بایدن قراره تخم دوزرده برای شما بزاره ؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار