گوناگون

انگلیس مجبور به عقب نشینی شد/ آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران واسطه می‌فرستند

انگلیس مجبور به عقب نشینی شد/ آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران واسطه می‌فرستند

پارسینه: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیس فهمید با دسیسه نمی‌تواند قدرت نمایی کند.

به گزارش پارسینه، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی مجلس امروز با اشاره به آزادسازی نفتکش ایرانی افزود: در روز‌های گذشته ایستادگی و صلابت ایران جلوه‌ای از جلوات خود را نشان داد و انگلیسی‌ها فهمیدند شرایط امروز ایران مانند گذشته نیست و مجبور شدند از سرقت دریایی دست بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌ها در گذشته با همکاری آمریکایی‌ها کودتایی را در ۲۸ مرداد سامان دادند تا حکومت دست نشانده پهلوی را برای چند دهه بر ایران مسلط کنند.

وی اظهار داشت: انگلیس از دزدی دریایی عقب نشینی کرد؛ این هیمنه و قدرت انقلاب اسلامی به رهبری امام رحمت الله علیه و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و ایستادگی ملت فراهم شده است.

وی در ادامه نطق پیش از دستور خود در سخنانی، گفت: آمریکا از فرط توهم دچار تناقض‌گویی‌های ابلهانه شده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها از یک طرف می‌گویند که ما آماده مذاکره هستیم و واسطه می‌فرستند، از طرف دیگر وزیر خارجه ما را تحریم می‌کنند.

رئیس مجلس ادامه داد: در روز‌های گذشته ایستادگی و صلابت ملت ایران جلوه‌ای از جلوات خود را نشان داد و انگلیسی‌ها فهمیدند که شرایط امروزی ایران شرایط گذشته نیست که با دسیسه بتوانند قدرت‌نمایی کنند و مجبور شدند از سرقت دریایی خود دست بردارند.

ارسال نظر

  • شیری

    ببینید چه می گویند. قرار نیست زور بشنویم.‌اگر ریگی به کفش ندارید و از موضع قدرت حرف نی زنید چه ترسی دارید؟ شما که می گویید اهل منطق هستید. اهان می ترسید ارزانی بشه ببخشید پس مذاکره نکنید. خاک بر سر حکامی که ذلت ملتش را بخواهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار