گوناگون

واکنش «آشنا» به ادعای دو نماینده مجلس

واکنش «آشنا» به ادعای دو نماینده مجلس

پارسینه: حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری در واکنش به ادعای برخی نمایندگان مجلس درباره دو تابعیتی بودن حسن روحانی، با اشاره به خدمات و سوابق وی از آنها انتقاد کرد.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود، در واکنش به ادعا‌های تعدادی از نمایندگان مجلس شواری اسلامی مبنی بر دو تابعیتی بودن حجت‌الاسلام حسن روحانی نوشت:‌ای دو مستأجر مأمور در خانه ملت!

از کجا به شما دستور رسیده به کسی که عضو مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام است، بیست سال نماینده همان مجلس بوده، ۱۶ سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است، دو بار شورای نگهبان صلاحیت او را احراز کرده، دو بار ملت ایران او را به ریاست جمهوری برگزیده است و دو بار مورد تنفیذ مقام معظم رهبری قرار گرفته، چنین ناجوانمردانه تهمت بزنید و او را دارای تابعیتی غیر از وطن عزیزتر از جانش معرفی کنید؟

شرم هم خوب چیزی است.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    آقای اشنا چرا با چنین لحن و ادبیات پرخاشگرانه ای پاسخ نمایندگان مجلس را داده اید؟
    من ضمن احترام فراوان برای مقام محترم ریاست جمهوری کشورمان باید خدمتتان عرض کنم تمام عناوین و مشاغلی که برای جناب روحانی ردیف کردی مستندی برای رد یا تایید ادعای دو تابعیتی بودن ایشان نیست و بهتر بود برای رد این ادعا اولا به جای بکار بردن لفظ مستاجر مجلس در خانه ملت با همان عنوان نمایندگان مجلس و با ادبیاتی محترما پاسخ آنها را می دادید و این ادعا را رد و تکذیب میکردید چون اگر بر این منوال بخواهیم عناوین مشاغل را نامگذاری کنیم باید یه شخص رئیس جمهور هم بگوئیم مستاجر پاستور و به حضرتعالی هم گفته شود خبررسان مستاجر پاستور.
    و ثانیا عوض عصبانیت خوبست جهت رفع شبهه بفرمایید با اینکه جناب آقای رئیس جمهور در اول انقلاب نام خانوادگی خود را از فریدون به روحانی تغییر داده اند چرا در مراسم دانشگاه محل تحصیل ابشان در اسکاتلند مجری برنامه ابشان را حسن فریدون خطاب کرد.؟ مگر ایشان دارای دو شناسنامه و گذرنامه هستند و در دانشگاه با مدارک هویتی فریدون ثبت نام کرده اند که چنین اتفاقی افتاده است؟
    و شبهه دوم هم این است با اینکه علی الظاهر ایشان در بریتانیا تحصیل کرده و فوق لیسانس و دکتری فلسفه یا حقوق خود را از اسکاتلند گرفته اند اولا چگونه هم نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بودند و هم همزمان در دانشگاه بریتانیا فرصت حضور در کلاس درس را داشتند و همچنین چگونه واحدهای خود را پاس نموده و از تز دوره فوق لیسانس و رساله دکتری خود که قاعدتا باید همه انها به زبان انگلیسی باشد دفاع نموده اند در حالی که اکنون به زبان انگلبسی تسلطی ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار