گوناگون

روش تهیه فراپاچینوی خانگی+ مواد لازم

پارسینه: فراپوچینو آخرین نوآوری برند استارباکس به شمار می‌رود. این نوشیدنی سرشار از کالری است. این نوشیدنی همچنین برای شما گرانتر تمام می‌شود. اما ، وقتی آنها را در خانه تهیه می کنید ، می توانید میزان کالری را کنترل کنید و بسیار مقرون به صرفه تر می باشند.

فرا پاچینو یک نوشیدنی خنک برای فصل تابستان است که می‌تواند جایگزین میلک شیک‌های تکراری شود. این نوشیدنی خوشمزه و جدید را در بعضی جا‌ها به فراپه هم می‌شناسند. این نوشیدنی از اسپرسو و شیر و سس کارامل تهیه می‌شود که وجود شیرو اسپرسو باعث ایجاد کف روی نوشیدنی و طعم خوشایند آن می‌کند. این نوشیدنی را می‌توان به منوی کافی شاپ‌ها اضافه کرد یا در خانه در فصل گرم، تهیه و مصرف نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فراپاچینو در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه فراپاچینو
یخ: ۲ پیمانه
قهوه تلخ: ۱/۴ پیمانه
شیر: ۱/۲ پیمانه
سس شکلات: ۱ قاشق غذاخوری
سس شکلات سفید: ۲ قاشق غذاخوری
شکر: ۳ قاشق غذاخوری
خامه: به مقدار لازم برای تزئین
سس شکلات: به مقدار لازم برای تزئین
خرده شکلات: به مقدار لازم برای تزئین

طرز تهیه فراپاچینو
در مرحله‌ی اول، شکلات‌ها را با پوست کن بتراشید و آن‌ها را در ظرفی بریزید تا بعد بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. سپس مواد آماده شده را در داخل مخلوط کن بریزید و اجازه دهید مواد کاملا خرد شوند. در صورتی که تمایل دارید، بخشی از تراشه‌های شکلات را به ترکیب اضافه کنید و هم بزنید. در نهایت، مواد ترکیب شده را در داخل لیوان بریزید. روی آن کمی خامه بریزید و برای تزئین آن اول سس شکلات، بعد خامه باقی مانده و در نهایت تراشه‌های باقی مانده از شکلات را به نوشیدنی خود اضافه کنید. نوشیدنی شما آماده سرو است.


مواد اولیه برای طرز تهیه فراپوچینو روش دوم
سه فنجان قهوه غلیظ (برای دم کردن قهوه دو برابر همیشه پودر قهوه استفاده کنید.)؛
۲/۳ پیمانه شیرعسلی؛
۱ پیمانه شیر پرچرب؛
½ لوبیای وانیل؛
۲ قاشق چاخوری عصاره وانیل؛
۸ پیمانه یخ.
آماده سازی مواد اولیه ۱۰ دقیقه به طول می‌انجامد. پس از تهیه نوشیدنی باید اجازه دهید دو ساعت در یخچال خنک شود. به این ترتیب روی هم رفته فراپوچینوی شما پس از ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه آماده است. با این مقدار مواد اولیه برای ۸ نفر نوشیدنی تهیه خواهید کرد.

طرز تهیه فراپوچینو روش دوم
مواد اولیه را آماده کنید. قهوه غلیظ را دم کنید و اجازه دهید خنک شود. اگر می‌خواهید قهوه سریع‌تر خنک شود، آن را در یخچال یا فریزر قرار دهید یا آن را یک شب در یخچال نگهداری کنید.
قهوه غلیظ و خنک، شیر و شیر عسلی را داخل مخلوط کن بریزید.
لوبیای وانیل را نصف کنید. نصف وانیل را بردارید و دانه‌های درون آن را بتراشید. دانه‌هایی که از داخل لوبیا تراشیده اید را درون مخلوط کن بریزید. مخلوط کن را با یخ پر کنید. (پارچ مخلوط کن را کاملا پر نکنید و اندکی آن را خالی بگذارید.)
ترکیب را تا زمانی که به خوبی لطیف شود مخلوط و نوشیدنی را با خامه زده شده سرو کنید. فراپوچینو را در بطری‌های شیشه‌ای بریزید و در تا سه ماه در فریزر نگهداری کنید./ ساعدنیوز

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار