گوناگون

جلوگیری از سفر و تشکیل پرونده قضایی برای کشف حجاب در فرودگاه های کشور

جلوگیری از سفر و تشکیل پرونده قضایی برای کشف حجاب در فرودگاه های کشور

پارسینه: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از برخورد با کشف حجاب در محیط فرودگاه‌ها خبر داد.

سردار حسن مهری دراین باره گفت: در مورد برخورد با کشف حجاب ما دستورالعمل سازمانی داریم و مقامات قضائی هم از پلیس حمایت خوبی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با کشف حجاب در فرودگاه‌ها برخورد می‌کنیم، گفت: مأموران پلیس اگر مواردی را مشاهده کنند که پوشش افراد مروج مدل‌های غربی است، حتماً با آن برخورد خواهیم کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره اینکه آیا امکان جلوگیری از سفر افراد بدحجاب نیز وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: ممکن است از سفر جلوگیری شود. برای چنین افرادی پرونده قضائی تشکیل شده و تحویل مقامات قضائی خواهد شد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    نگفتم یه عده با رفتارهای عجیب باعث درد سر برای دیگران میشن !!!!!! بعضی وقتها یه عده کارهایی میکنن که آدم شک میکنه که عمدی هست و میخوان با این کار قوانینی رو به نفع افراد دیگه اجرا کنن !!!! مثلا یاد میدن کشف حجاب بشه بعد پلیس و مراجع دخالت کنن بعد آخرش بشه سخت گیری واسه همه !!!!! نکنن بعضی ها این کار ها رو !!!! آخه کدوم آدم عاقلی تو سد با مایو قایق رانی میکنه اونم در ایران یا هنجار شکنی بد جوری میکنن اونم اینجا !!!!! اتفاقا این کارها مشکوک میاد که بعضیها واسه رد گم کردن دست به این کار میزنن تا مسیر ذهن از جایی به جای دیگه منحرف بشه !!![ مثل اون زن گلسار رشت که بعد به غلط کردن افتاد از رفتار و صدا و ادبیاتش معلوم بود که آدم حسابی نیست !!!!!!!! این کارها فقط منحرف کردن ذهن از اصل ماجرای دیگه است هشیار باشیم بابا !!!! فقط مردم عادی قربانی میشن با این کارها

  • ببر مازندران

    بس کنید هر سال میلیون میلیون ایرانی میرن ارمنستان و ترکیه بس نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار