گوناگون

آغاز عملیات هرس بیش از ۵۰ هزار اصله درخت در منطقه ۱۳

آغاز عملیات هرس بیش از ۵۰ هزار اصله درخت در منطقه ۱۳

پارسینه: با هدف حفاظت از فضای سبز شهری، عملیات هرس بیش از ۵۰ هزار اصله درخت با نظارت و رعایت نکات فنی لازم از سوی اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، دکترعلی‌احمدی، شهردار منطقه با اشاره به آغاز عملیات هرس ۵۰ هزار اصله درخت محدوده گفت : با توجه به فرارسیدن نوبت هرس ، این عملیات به منظور جوان سازی و حفظ فرم مناسب درختان با اولویت بزرگراه ها و خیابان های اصلی منطقه و با رعایت کامل موارد ایمنی در دست اجراست .

او اهداف مهم این عملیات را ارتقای زیبایی بصری شهری همراه با رفع مزاحمت های ترافیکی برای تردد در سطح معابر و همچنین آشکار سازی تابلوهای ترافیکی برشمرد .

شهردار منطقه۱۳ ادامه داد : همزمان با آغاز فصل هرس درختان، کلاس آموزشی هرس ویژه کارگران فضای سبز توسط کارشناسان مرکز تام برگزار و نظارت و پایش روزانه و مستمر مسیرهای تعیین شده هرس به منظور بررسی الزامات مناسب و اجرای درست این عملیات در دست اقدام است.

او خاطر نشان کرد: عملیات هرس هر ساله مطابق با برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده متناسب با دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان بوستان ها انجام می شود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار