گوناگون

با غول ۱۰۰۰ اسب بخاری آفرودی آشنا شوید

با غول ۱۰۰۰ اسب بخاری آفرودی آشنا شوید

شرکت خودرو سازی اس وی از سومین محصول خود که یک غول آفرودی است رو نمایی کرد، هیولایی با توان 1000 اسب بخار.

پارسینه: خودردهای آفرود در دهه جدید بسیار محبوب شدند و هر شکرت خودروسازی در فکر این است که محصول خود را با زرق و برق بیشتری به بازار عرضه کند. واس- وی که مخفف اسکاربو وینتج است یک شرکت خودروساز است که تا این لحظه که ۲ اسفند ۱۴۰۲ است سومین خودروی خود را به بازار عرضه کرده است. خودروهایی که شکل قدیمی دارند اما قدرت و رویکرد جدید که چشم مخاطب را فریب می دهد.

 
هایپرترام یک خودروی آفرودی است که در نگاه اول شما را یاد لندروور کلاسیک دیفندر می اندازد خودروی محبوب ملکه و انگلیسی ها اما کار با سیستم امریکایی ها پیش رفته و سیستم سخت و قدرتمند امریکایی یک دیفندر گردن کلفت را به ما معرفی می کند.

 

مشخصات فنی هیولا

 

قلب تپنده اس وی روور هشت سیلندر است یعنی شما خودرویی را سوار خواهید شد که دشمن شماره یک سوخت است و البته با این حجم از قدرت موتور نباید انتظاری جز این داشت.

 

گیربکس اتومات به راننده این امکان را می دهد که تنها به عبور از موانع فکر کند و درگیر مشکلات جعبه دنده نباشد.

 ۱۱۰۰ اسب بخار سوپرشارژ V8 یا ۷۵۰ کیلووات EV پیشرانه با یک تانک ۶۵ لیتری سوختی یا باتری لیتیوم یونی ۷۵ کیلووات ساعت و البته گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته پدال شیفت (فقط با V8 موجود است) که قابلیت این را دارد که هر زمان که بخواهید محورهای ماشین را تغییر دهید از محصول ترسناک اس وی یک رقیب کارآمد ساخته است.

 

T7__0239-1024x683

 

سیستم تعلیق جلو و عقب با میله داخلی با ۳۰ اینچ کل حرکت چرخ را به نرمی به عهده می گیرد و با پلوس های قدرتمند راننده را از نابودی نجات می دهد.

سیستم تعلیق Air-ride با کنترل ارتفاع و سوپاپ قابل تنظیم توسط کاربر هم امتیاز مثبتی برای این هیولای ۱۰۰۰ اسب بخاری است که بالانس و هندلینگ بالا را به راننده هدیه می کند و از این خودرو یک خودروی دو منظوره می سازد.

لاستیک های ۴۰ اینچی روی چرخ های فورجی ۲۰ اینچی ذهن را به سمت اف جی کرویزر تویوتا می برد که این سایز لاستیک می تواند امتیاز خوبی برای اسپرت دوستان باشد که دیگر نیازی به تغییر و خرید لاستیک نخواهند داشت.

 

سیستم ترمز ۶ پیستونی برمبو با روتورهای سرامیکی کربن ۴۰۰ میلی متری این هیولای قدرتمند را به شدت ایمن نیز می کند. دیسک های قابل اعتماد که مقوله ای به نام داغ کردن و قفل کردن را برای همیشه فراموش خواهد کرد.

 

ظاهری ساده و کافی

 

فیبر کربن و بدنه آلومینیومی کابین را مقاوم و البته بسیار سبک تر از رقبایی مانند تویوتا و آفرودی های محبوب بازار ساخته است. اما یک نکته مهم اینجاست که تست تصادف را این غول امریکایی طی نکرده است که بدانیم این بدنه زیبا چقدر توانایی و قدرت دارد که قابل اطمینان باشد.

 

کابین دیجیتال با کلاستر گیج ۱۲.۳ اینچی و صفحه نمایش چند رسانه ای ۱۲.۸ اینچی که به شما یک نکته را یادآوری می کند: من یک خودروی عصبانی و کارآمد هستم و قرار نیست با آپشن های زرق و برق دار شما را فریب دهم.

 

download-1024x683-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

 


فضای داخلی آلکانترا از جنس آلومینیومی است که ساده بودن را در نگاه اول یادآوری می کند و قرار نیست چیزی جز این هم باشد.کنترل های آب و هوا از این خودروی مهیب یک تانک ساخته است که بیشتر در هامر های امریکایی وجود دارد، در فضاهای بیابانی یا با رطوبت بالا اس وی روور می تواند به سیستم کامپیوتر خودرو این فرمان را دهد که چه عملکردی مناسب تر است.
 

T7__0110-1024x683

 

خلاصه داستان

 

اس وی روور قرار نیست شبیه لندرکروز یا لکسوس لوکس و خاص به نظر برسد اصلا هدف از ساخت این هیولا این بود که بتوان آن را با کرویزر های نظامی و رزمی جایگزین کرد و به رقبا چنگ و دندان نشان داد. در کل شما یک دیفندر ۲۰۲۴ را مشاهده خواهید کرد که صدها برابر قدرت بالاتری نسبت به پدربزرگ خود دارد.

منبع: اقتصاد ایران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار