گوناگون

گرانترین ساعت های جهان+ تصاویر

گرانترین ساعت های جهان+ تصاویر

امروز سراغ گرانترین ساعت های جهان خواهیم رفت شاید باورش برایتان سخت باشد که گرانترین این ساعت ها 55 میلیون دلار قیمت داشته باشد.

اقتصاد ایران نوشت:  شاید باورش برایتان سخت باشد که گرانترین این ساعت ها 55 میلیون دلار قیمت داشته باشد.

شماره ۱۰. Hublot Big Bang – ساعت بیگ بنگ ۵ میلیون دلاری

Hublot در مجموع حاوی ۱۲۸۲ الماس است که شامل بیش از ۱۰۰ قیراط الماس باگت و ۶ الماس تراش زمرد با وزن بیش از ۳ قیراط است. بیانسه این ساعت را در سال ۲۰۱۲ به عنوان هدیه تولد برای جی زی خریداری کرد.

شماره ۹. Vacheron Constantin 57260 هشت میلیون دلار

یکی دیگر از ساعت های نسبتاً گران و فوق العاده ، Vacheron Constantin دارای ۵۷ موتور ریز است که برخی از آنها منحصر به فرد هستند از جمله تقویم های متعدد و یک کرونوگراف دوگانه رتروگراد چند ثانیه. دارای ۲۸۰۰ قطعه فوق العاده است و دکمه های فشاری در یک محفظه طلای سفید محصور شده اند.

 شماره ۸ : Patek Philippe Ref. 1518 یازده میلیون دلار

در اواخر سال ۲۰۱۶، بدنه فولادی ضد زنگ Patek Philippe ref. 1518 در حراجی کمی بیش از ۱۱ میلیون دلار فروخته شد. پاتک فیلیپ مدل ۱۵۱۸ را در سال ۱۹۴۱ تولید کرد و آن را به اولین ساعت مچی کرونوگراف تقویم دائمی در هر سری تبدیل کرد.

شماره ۷. پل نیومن رولکس دیتونا – ۱۷.۷ میلیون دلار

گرانترین ساعتی که تا به حال در حراج فروخته شده است که در اصل متعلق به پل نیومن به عنوان هدیه همسرش بود.

شماره ۶ . Jacob & Co. Billionaire Watch – هجده میلیون دلار

این ساعت دارای الماس تراش باگت ۲۶۰ قیراطی است. زیر الماس ها، یک محفظه طلای سفید برای ساعت واقعی وجود دارد.

شماره ۵. Patek Philippe Supercomplication – بیست و چهار میلیون دلار

این ساعت جیبی طلایی در سال ۱۹۳۳ توسط Patek Philippe برای بانکدار هنری گریوز جونیور ساخته شد. طراحی و ساخت این ساعت ۵ سال طول کشید و دارای ۲۴ پیچیدگی از جمله تقویم دائمی، زمان طلوع و غروب خورشید و یک تقویم آسمانی از آپارتمان گریوز در خیابان پنجم نیویورک.

شماره ۴. ساعت ۲۰۱ قیراطی Chopard – بیست و پنج میلیون دلار

این ساعت خیره کننده حاوی ۸۷۴ الماس، مجموعا ۲۰۱ قیراط، در مجموعه ای از رنگ ها است. مرکز ساعت شوپارد از سه الماس قلبی شکل در رنگ های زرد، صورتی و آبی تشکیل شده است.

شماره ۳. Breguet شماره ۱۶۰ – ۳۰ میلیون دلار

ساخته شده توسط خود Breguet برای ملکه انگلستان . پس از مرگ هر دو سفارش آنها تکمیل شد. در سال ۱۹۸۳ این ساعت جواهرنشان به سرقت رفت اما در سال ۲۰۰۷ کشف شد. نسخه اصلی فروخته نشد اما Breguet یک ماکت دقیق را در سال ۲۰۰۸ رونمایی کرد.

شماره ۲. Graff Diamonds the Fascination – چهل میلیون دلار

Graff Diamonds ساعت Fascination را تولید کرد که حاوی ۱۵۲.۹۶ قیراط است و الماس وسط آن ۳۳ قیراط است و می توان آن را جدا کرد تا به عنوان حلقه استفاده شود.

و شماره ۱. Graff Diamonds Hallucination – پنجاه و پنج میلیون دلار

این ساعت بی سابقه از ۱۱۰ قیراط الماس ساخته شده است. الماس در همه رنگ ها، از جمله صورتی فانتزی، زرد فانتزی، سبز فانتزی، و آبی فانتزی، و طرح توسط خود جان گراف همراه با گوهرشناسان و صنعتگران در طول هزاران ساعت کار شده است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار