گوناگون

اعلام شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول قیمت

اعلام شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول قیمت

مدیران‌خودرو بخشنامه فروش جدیدی را برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام کرد. در شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳، شش محصول ارائه شده‌اند.

به گزارش پارسینه و به نقل از دیجیاتو، مدیران‌خودرو بخشنامه فروش جدیدی را برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام کرد. در شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳، شش محصول ارائه شده‌اند که به صورت اقساطی قابل خریداری هستند.

ارائه تسهیلات بخشنامه فروش مدیران خودرو را بانک‌های شهر و صادرات برعهده دارند. بخشنامه فروش مدیران خودرو از عصر امروز هجدهم اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد کرد.

ظرفیت خودرو‌های ارائه‌شده در این شرایط فروش محدود است.

شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳:

شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد

همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، تمامی خودرو‌های عرضه‌شده در شرایط فروش مدیران خودرو از برند فونیکس هستند. جدیدترین محصول این لیست، آریزو ۶ جی تی است که قوی‌ترین و مجهزترین سدان حال‌حاضر سبد محصولات مدیران خودرو به‌شمار می‌رود. پس از آن نیز فونیکس تیگو ۷ پرو پرمیوم ازجمله محصولات جدید مدیران‌خودرو به‌شمار می‌آید. این خودرو نسخه فیس‌لیفت و ارتقایافته تیگو ۷ پرو است که با امکاناتی بیشتر و ظاهری متفاوت از قبل به بازار عرضه شده است. قیمت آریزو ۶ جی تی در بازار آزاد هنوز مشخص نشده است، اما نرخ‌های سایر محصولات در بازار آزاد را هم‌اکنون می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

جدول قیمت محصولات فونیکس در بازار آزاد:

شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار