گوناگون

تأکید بر حفظ سرمایه های اجتماعی؛ قدردانی از تلاش مرزبانان در تأمین امنیت مرزها

تأکید بر حفظ سرمایه های اجتماعی؛ قدردانی از تلاش مرزبانان در تأمین امنیت مرزها

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن به دنبال ایجاد احساس ناامنی در جامعه است و در این میان حفظ سرمایه های اجتماعی بسیار مهم و مورد تأکید است.

به گزارش پارسینه، سردار "ابولفضل شکارچی" در نشست با فرمانده و معاونان مرزبانی فراجا با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و عرض خداقوت به فرماندهان و کلیه مرزبانان که از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری می کنند، گفت: دو نعمت که شکر آن را باید به جای آورد، نعمت امنیت و عافیت است.

وی ادامه داد: در بحث کرونا مفهوم عافیت معنا پیدا کرد و مفهوم امنیت نیز با توجه به وضعیت پیرامونی آن سوی مرزهای ایران اسلامی را می توان لمس کرد و از این نعمت بزرگ که در ایران اسلامی از آن بهره مند هستیم شکرگزار باشیم.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در خصوص اینکه بدترین وطن، وطنی است که امن نباشد، اظهار داشت: تمام دستگاه های امنیتی در امنیت حاضر در کشور نقش دارند و مرزبانی انتظامی بیشترین سهم را در این خصوص دارد چرا که مرزبانان دژ مستحکم دفاع از مرزها هستند.

سردار شکارچی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد احساس ناامنی در جامعه است و در این میان حفظ سرمایه های اجتماعی بسیار مهم و مورد تأکید است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش ها و زحمات مرزبانان در پاسداری از کیان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت و تنوع آب و هوایی کشورمان؛ مرزبانان سخت ترین کار را که تأمین امنیت است انجام می دهند.

گفتنی است؛ در این نشست سردار "احمدعلی گودرزی"؛ فرمانده مرزبانی انتظامی گزارشی از اقدامات فرماندهی مرزبانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی را تشریح کرد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار