گوناگون

واکنش جالبی سرمربی ژاپن به غیبت طارمی در بازی فردا

واکنش جالبی سرمربی ژاپن به غیبت طارمی در بازی فردا

سرمربی تیم ملی ژاپن درخصوص غیبت مهدی طارمی، عنوان کرد: او بازیکن خیلی قدرتمند و باکیفیتی است، اما تمام بازیکنان ایران قدرتمند هستند. نظر خاصی در این مورد ندارم.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ سرمربی تیم ملی ژاپن در کنفرانس خبری امروز درخصوص غیبت مهدی طارمی ، عنوان کرد: او بازیکن خیلی قدرتمند و باکیفیتی است اما تمام بازیکنان ایران قدرتمند هستند. نظر خاصی در این مورد ندارم.

هیدماسا موریتا، مدافع ژاپن هم اظهار داشت: همانطور که مربی گفت بازی سختی داریم. برنامه رقابت‌ها فشرده است و فقط دو روز پس از بازی با بحرین باید اماده این مسابقه شویم. برای این بازی به خوبی آماده شده ایم و می.خواهیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

هیدماسا موریتا، مدافع ژاپن هم اظهار داشت: همانطور که مربی گفت بازی سختی داریم. برنامه رقابت‌ها فشرده است و فقط دو روز پس از بازی با بحرین باید اماده این مسابقه شویم. برای این بازی به خوبی آماده شده ایم و می. خواهیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی درمورد پیشرفت ژاپن نسبت به مرحله گروهی، گفت: ۳ بازی بسیار سخت در مرحله گروهی داشتیم و بازی با بحرین نیز سخت بود، هرچند در دیدار با بحرین هم مثل مرحله گروهی کلین شیت نکردیم، اما به عملکرد تیم افتخار می‌کنم، زیرا عالی بازی کردیم. به عنوان یک تیم در طول مسابقه روی هر موضوعی کار می‌کنیم و به سطح خوبی می‌رسیم؛ بنابراین امیدوارم همه منتظر بازی فردا باشند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار