گوناگون

حمله تند نکونام به مدیریت باشگاه استقلال

حمله تند نکونام به مدیریت باشگاه استقلال

جواد نکونام پس از برگزاری تمرین امروز استقلال، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و صحبت های تندی را علیه مدیریت باشگاه به زبان آورد.

به گزارش ورزش سه، به صورت کاملا ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، جواد نکونام پس از تمرین امروز استقلال در جمع اصحاب رسانه حضور پیدا کرد تا پس از مدت ها سکوتش را بشکند و در قبال مسائل مختلف مربوط به باشگاه و بخصوص بحث نقل و انتقالات به صحبت بپردازد.

استارت انفجار خشم نکونام از بیانیه های امروز باشگاه زده شد. او که در این مدت تلاش کرده بود با سکوت کارش را پیش ببرد و منتظر فعالیت مدیریت باشگاه در بخش نقل و انتقالات باشد، امروز صحبت های تندی را علیه علی خطیر به زبان آورد که در زیر می خوانیم:

* قهرمانی نیم فصل هیچ اهمیتی ندارد

توضیحاتی در مورد وضعیت تیم استقلال می‌دهم تا هواداران مطلع شوند، چرا که آنها مالک و صاحب اصلی باشگاه استقلال هستند، آنهایی که در گرما و سرما تیم را حمایت می‌کنند. قطعاً اگر در نیم‌فصل اول تیم توانست قهرمان شود که برای من و کادرم هیچ اهمیتی ندارد، چون قهرمان آخر فصل مشخص می‌شود، به خاطر حضور هواداران و بازیکنان بود. در ابتدای فصل هم گفتم اگر 13 بازیکن داشته باشم کارمان را کرده و زحمت‌مان را می‌کشیم.

* با این بیانیه ثابت کردند که می خواهند سرمان را ببرند

برخلاف صحبت‌هایی که یکسری از دوستان مطرح کردند و گفتند اگر تیم چهاردهم هم بشود، برای ما مهم نیست، اما بیانیه امروزشان نشان داد که اینها منتظر هستند همین جا سر ما را ببرند. اتفاقاتی که افتاد این را نشان می‌دهد.

* نامه دارند تا سرمربی را اخراج کنند

اینها نامه‌ای از هیئت مدیره گرفتند که هر زمان خواستند سرمربی را اخراج کنند و هنوز هم هر جا می‌روند این نامه را با خود این ور و آن ور می‌برند. با وجود تمام این مسائل اما هواداران و بازیکنان استقلال نشان دادند لیاقت صدرنشینی را دارند.

* آنها می‌خواهند فقط قدرتشان را نشان بدهند

توجه ویژه‌ای باید به استقلال داشته باشیم. اگر نیم فصل اول هم قهرمان شدیم، فقط به خاطر بازیکنان و هواداران است. کسی خواهش می‌کنم چیزی را به نام خودش ثبت نکند چون از روز اول ما دعوا داشتیم. بازیکنان اعتصاب می‌کردند چون پول ندادند و آنها می‌گفتند چون اعتصاب کردید به شما پول نمی‌دهیم. لج و لجبازی و جنگ و دعوا بود. آنها می‌خواهند فقط قدرتشان را نشان بدهند.

* اردوی خارجی منوط به خریدن بازیکن بود

اردوی دبی؟ بازی آخری که در تهران داشتیم، من علناً و رسمی گفتم که آقایان من اگر بازیکن نگیرم به دبی نمی‌روم. قرار نبود اردویی در دوبی برگزار شود. یک پیشنهادی به من دادند و قرار شد 2 بازی دوستانه برگزار شود ولی وقتی بازیکن نگرفتیم، من خودم گفتم که نمی‌رویم. بعد جلساتی با مدیرعامل تیم برگزار شد که دوباره من درخواست اردوی خارج از کشور دادم. چند کشور را پیشنهاد دادم چون به تیم کمک می‌کرد. این موضوع هم منوط به خریدن بازیکن بود.

* تا دیروز که منتظر بودم اتفاقات خوب رخ بدهد

تیمی که 2 سال است با هم بازی می‌کند و همدیگر را می‌شناسند، بازیکن جدید که باید بیاید و با رفتار، تاکتیک و شرایط تیم آشنا شود. وگرنه ما نیازی به اردو نداشتیم. ما نیاز به بازیکن داریم. من از دوشنبه هفته قبل که جلسه اول بود تا دیروز که منتظر بودم اتفاقات خوب رخ بدهد که اتفاقی نیفتاد. وقتی بازیکن نخریدیم، نمی‌شود!

* دو لیست دادم و گفتم که چه بازیکنانی می خواهم

من بعد از بازی آخر به استراحت رفتم. من 2 لیست دادم و گفتم که چه بازیکنانی می‌خواهم. اینکه چرا بازیکنی گرفته نشده را نمی‌دانم. فقط می‌دانم که چند نامه زدند مثلا می‌دانم که به باشگاه سپاهان نامه زدند و باشگاه سپاهان مخالف انتقال بود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار