گوناگون

شهید سلیمانی دیپلمات قوی و یک انسان بزرگ بود / رویکردهای موفق در مرزبانی برگرفته از روحیه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی

شهید سلیمانی دیپلمات قوی و یک انسان بزرگ بود / رویکردهای موفق در مرزبانی برگرفته از روحیه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" یک نظامی برجسته، دیپلمات قوی و یک انسان بزرگ بود که توانست دولت ها و نیروهای مردمی را در مبارزه با گروه های تکفیری تقویت کند.

سردار "احمدعلی گودرزی" با حضور در مجموعه هوا و فضای سپاه پاسداران در جمع کارکنان این مجموعه با تسلیت شهادت سردار سپهبد "حاج قاسم سلیمانی"، گفت: شهید حاج "قاسم سلیمانی" عاشق شهادت بود و هر زمان به یاد رفقای شهیدش از جمله شهیدان والامقام "خرازی" و حاج "احمد کاظمی" می افتاد، منقلب می شد و آرزوی شهادت می کرد.

وی با اشاره به صفات بارز این شهید والامقام، افزود: وظیفه‌شناسی یکی از مهم‌ترین خصوصیات بارز حاج قاسم سلیمانی بوده است، ایشان با داشتن خصوصیت روانشناسی وظیفه‌شناسی تا روزهای آخر شهادت همچنان در تحقق آرمان‌های خود با دشمنان اسلام و انقلاب جنگید.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه افتخار شهید"حاج قاسم سلیمانی" شهادت به دست شقی ترین و نکبت بارترین دشمنان جهان اسلام است، اظهار داشت: بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی‌ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و خون این سردار فداکار و همرزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل جبهه کفر و شرک به زودی محقق خواهد شد.

سردار گودرزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در خصوص شهادت سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" که فرموده بودند: "شهادت او همانند جهادش بزرگ است" ادامه داد: ایشان یک نظامی برجسته، دیپلمات قوی و یک انسان بزرگ بود که توانست دولت ها و نیروهای مردمی را در مبارزه با گروه های تکفیری تقویت کند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی علاوه بر اخلاص و صداقت عملی، فرمانده‌ایی شجاع و با تدبیر و دارای دیپلماسی قوی بود که با عقلانیت و اقتدار در میدان نبرد حضور داشت، ادامه داد: رویکردهای موفق در مرزبانی برگرفته از روحیه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه راه شهید سلیمانی در مرزبانی جاری و ساری است، گفت: ان شاءالله همه ما نیز در مسیر شهدا قرار بگیریم و با ادامه راه این عزیزان در راستای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی به شهادت برسیم.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار