گوناگون

مجری جنجالی با سال جدید به تلویزیون می‌آید

مجری جنجالی با سال جدید به تلویزیون می‌آید

معاون سیمای سازمان صداوسیما گفت: شبکه یک سیما ایران دوست داشتنی را خواهد داشت که پدرام کریمی، امیرحسین مدرس، محمد معتمدی و فلورا سام مجریان آن هستند. اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را المیرا شریفی و وحید رونقی بر عهده دارند. مجریان برنامه‌های شبکه سه و نسیم هم حامد سلطانی و فرزاد حسنی هستند.

پارسینه:  نشست خبری اعلام برنامه های نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ساعت با حضور محسن برمهانی، معاون سیما در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد. برمهانی با اعلام این خبر که ۹ سریال خارجی از شبکه‌های تهران، تماشا و امید پخش می‌شود، ادامه داد: جومونگ ۳ را نیز در سال آتی پخش می‌کنیم. همچنین سریال کره‌ای دهن لق را هم برای شبکه تهران در نظر گرفته‌ایم و از آنجاییکه گونه مستند مورد توجه است، ۸۰ مستند خارجی را نیز در نوبت پخش داریم.

در ادامه جلسه، محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم درباره ویژه برنامه سال تحویل سال شبکه‌ها گفت: شبکه یک ایران دوست داشتنی را تدارک دیده که از سال تحویل شروع می‌شود و تا آخر نوروز هر شب ادامه پیدا خواهد کرد. برنامه شبکه دو برگرفته از برنامه صبحانه ایرانی است. حامد سلطانی مجری برنامه تحولی سال این شبکه است و مهمانان متعددی دارد. شبکه چهار نیز برنامه‌ای شبیه نوروزستان سال گذشته با نگاهی به نوروز کشورهای همسایه دارد.‌

به گفته وی شبکه نسیم برنامه‌ای با عنوان آی نسیم سحری عید شد را تدارک دیده است. توافق اولیه‌مان با آقای فرزاد حسنی است.‌ شبکه تهران نیز برنامه‌ای با اجرای کامران تفتی را تدارک دیده است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار