گوناگون

تعقیب وگریز نفس گیر پلیس و سارقین زور گیر در شمیرانات؛ دستگیری سارقین با شلیک به لاستیک موتور+ فیلم

تعقیب وگریز نفس گیر پلیس و سارقین زور گیر در شمیرانات؛ دستگیری سارقین با شلیک به لاستیک موتور+ فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیر شمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش پارسینه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " صادق ضرونی" سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت : در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز  با هوشیاری واحد گشتی با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری ۱۰۱تجریش  انتقال شدند

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز  دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین مینمایند و متواری می‌شوند که پس از تعقیب و گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک  عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید   متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. متهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی گردیدند.

حجم ویدیو: 9.03M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار