گوناگون

ممنوعیت انتقال امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

 ممنوعیت انتقال امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا زمانی که تکمیل و واگذار نشده اند، غیرقانونی است.

به گزارش خانه ملت، اقبال شاکری در خصوص خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، گفـت: این امر کاملا غیر قانونی است و در طرح ساماندهی و کنترل اجاره بها املاک مسکونی نیز به آن اشاره و راهکار‌هایی برای مقابله با چنین مسائلی پیش بینی کرده ایم. تا زمانی که ساختمان‌ها به متقاضیان واگذار نشده، نباید اقدام به فروش کنند، در غیر این صورت مشکلات و گرفتاری‌های قانونی برای طرفین در پی خواهد داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در ماه‌های اخیر در مسیر بهبود روند ساخت مسکن در حرکت بوده و رویکرد‌های مناسبی اتخاذ کرده است، عنوان کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی باید اطمینان پیدا کند که متقاضیان واحد‌های نهضت ملی مسکن در جریان همه روند ساخت و ساز هستند تا در دام دلالان و محتکران نیفتند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: هرچقدر مسیر ساخت و واگذاری مسکن‌های طرح نهضت ملی برای متقاضیان شفاف‌تر باشد و آنها از کم و کیف مسائل آگاه باشند، کمتر در دام کلاه‌برداران می‌افتند. از این رو وزارت راه و شهرسازی باید در مسیر شفاف سازی و دسترسی سریع متقاضیان به اطلاعات خانه‌های خود گام بردارد.

 

ارسال نظر

  • اتحاد

    امتیازی که معلوم نیست چند سال دیگه مسکن تحویل بشه چرا نباید اونو بفروش رساند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار