گوناگون

مسئولان پاسخگو باشند؛ لغو سفر عمره تا زمان نامعلوم؟!

مسئولان پاسخگو باشند؛ لغو سفر عمره تا زمان نامعلوم؟!

با اعلام ناخوشایند احتمال لغو سفر عمره تا اطلاع ثانوی که به احتمال قوی تا پایان امروز از منابع رسمی هم اعلام می شود، به مردم عزیز عرض میکنیم بیش از این در انتظار این سفر معنوی قرار نگیرید.

به گزارش پارسینه و به نقل از بولتن نیوز، لغو سفر عمره تا زمان نامعلوم!! بر اساس اخبار موثق احیای سفر زیارتی عمره در بخش مراقبت های ویژه سازمان حج و زیارت تا این لحظه با چالش جدی مواجه شده است.

آقای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای رئیس سازمان حج و زیارت!؟ تاکی قرار است زائران و مشتاقان سفر زیارتی عمره را با وعده های سرخرمن دست دست به سر کنید؟!

چرا عرضه نداشتید پاسخگوی وعده رئیس جمهور مبنی بر تحقق سفرهای زیارتی، آسان، ارزان و در دسترس در رابطه با سفر زیارتی عمره باشید.

طی چند روز گذشته و بنا به اعلام قبلی از سازمان حج و زیارت و سازمان هواپیمایی کشوری و سخنگوی وزیر امور خارجه اعلام شد سفر اولین گروه از زائران عمره به دلایل مسایل فنی و صادر نشدن مجوز پروازها اعزام کاروان های عمره از استان تهران تا 24 دی ماه (یکشنبه هفته آینده) به تعویق افتاده است.

علیرغم سفر فوری هفته گذشته رئیس سازمان حج و زیارت و معاون حج و زیارت وی به عربستان برای رفع معضل پیش آمده بنابر اخبار موثق که هم اینک دریافت کردیم شرایط راه اندازی سفر عمره بغرنج تر از آنی است که عزیزان ما در سازمان حج و زیارت از ابتدای مرداد تا کنون وعده راه اندازی مجدد آن را داده اند

البته بولتن نیوز بنوبه خود به هیچ عنوان راضی به لغو این سفر زیارتی مهم که میلیون ها عاشق و مشتاق ایرانی بیش از 9 سال در انتظار تحقق آن هستند، نیست. ولی به بنا به رسالت و مسئولیتی که در زمینه مطالبه گری وشفاف سازی در انتقال اخبار و اطلاعات دارد، وظیفه خود می داند تا با اعلام ناخوشایند خبر لغو سفر عمره تا اطلاع ثانوی که به احتمال قوی تا پایان امروز از منابع رسمی اعلام می شود، مردم بیش از این در انتظار و اضطراب این سفر معنوی قرار نگیرید.

 

ارسال نظر

  • تنها

    وای خدایا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار