گوناگون

ریزش مرگبار آوار در شهرک ولیعصر تهران+ عکس

ریزش مرگبار آوار در شهرک ولیعصر تهران+ عکس

رئیس سازمان اورژانس تهران از ریزش آوار در شهرک ولیعصر خبر داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: حوالی ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه امروز (دوشنبه) ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان حیدری شهرک ولیعصر به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

با اعلام این خبر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

متاسفانه تا این لحظه یک نفر جان باخت و ۲ نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ریزش مرگبار آوار در شهرک ولیعصر تهران+ عکس

جلال ملکی از وقوع حادثه تخریب یک ساختمان در محله یافت‌آباد تهران خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۸ صبح امروز ۱۸ دی ماه یک مورد حادثه تخریب یک ساختمان به آدرس یافت‌آباد، شهرک ولی‌عصر(عج)، خیابان حیدری شمالی به آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی شامل دو گروه حریق و دو گروه نجات و همچنین بیل مکانیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی در مجاورت یک ملک گودبرداری شده با عمق کم بود؛ در ضلع غربی این ساختمان سه طبقه، نیمی از این ساختمان تخریب شده و به داخل گودبرداری ریخته است. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که چند نفر زیر آوار گرفتار شده بودند.

ملکی تصریح کرد: به گفته شهروندان پیش از رسیدن آتش‌نشان‌ها یک نفر که زیر آوار نبوده از محل حادثه خارج شده که دچار مصدومیت‌های سطحی شده بود اما از زمانی که آتش‌نشان‌ها در محل حاضر شدند بلافاصله عملیات را همزمان با ایمن سازی محل حادثه انجام می‌دهند. تا این لحظه یک خانم ۷۰ ساله و یک خانم ۳۵ ساله به صورت زنده خارج شدند و یک خانم ۴۰ ساله و یک زن حدوداً ۵۰ ساله نیز از زیر آوار خارج شدند که فوت هر دو به تایید سازمان اورژانس رسید.

وی گفت: کماکان عملیات با کمک بیل مکانیکی و هم به صورت دستی با احتیاط کامل ادامه دارد تا افرادی که احتمالا در زیر آوار قرار دارند از آن خارج شوند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار