گوناگون

وزیر کشور: برخى همسایگان سخنان صدام را تکرار نکنند

وزیر کشور: برخى همسایگان سخنان صدام را تکرار نکنند

وحیدی گفت: برخی کشور‌های همسایه باید حواسشان باشد که با حرف‌های واهی در رابطه با جزایر سه‌گانه ایرانی روابط‌شان را با ایران را دچار خدشه نکنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه در حاشیه سفر به جزیره بوموسی در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه اخیر برخی مقامات روسیه و کشور‌های عربی در رابطه با جزایر ایرانی اظهار کرد:برخی کشور‌های همسایه باید حواسشان باشد که با حرف‌های واهی در رابطه با جزایر سه‌گانه ایرانی روابط‌شان با کشور بزرگی، چون ایران را دچار خدشه نکنند.

وی ادامه داد: اظهارات بی‌پایه، واهی و باطلی که در رابطه با جزایر ایرانی گفته می‌شود سخنانی باطل است که قبلا هم توسط برخی گفته می‌شد.

وی تاکید کرد: این مسائل جهت برهم زدن روابط کشور‌ها بازگو می‌شود و باید دقت کنند و بدانند که صدام نیز از این حرف‌ها می‌زد و نباید دیگر این سخنان توسط همسایگان تکرار شود.

وزیر کشور یادآور شد: کشور‌های همسایه باید حواسشان باشد که با این حرف‌ها روابط‌شان را با کشور بزرگی، چون ایران دچار خدشه نکنند.

وحیدی همچنین درخصوص توسعه بوموسی تصریح کرد: در تلاش هستیم مشکلات موجود در جزیره بوموسی را در اسرع وقت رفع و کمبود‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: یک سری از منازل نیمه‌تمام در جزیره وجود دارد که به‌زودی تکمیل و تحویل مردم شریف جزیره خواهد شد.

وزیر کشور بیان‌کرد: اسکله شناوری برای صیادان در دست احداث است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، ضمن اینکه مجموعه ورزشی جزیره نیز در حال تکمیل است.

وحیدی ابراز کرد: برق جزیره بوموسی تقویت خواهد شد و در حوزه تفریحات نیز طرح‌هایی دنبال می‌شود ضمن اینکه برای حمل و نقل دریایی و هوایی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار