گوناگون

خرید آنلاین سنگ قبر در تهران با مشاوره رایگان

خرید آنلاین سنگ قبر در تهران با مشاوره رایگان

پارسینه: سنگ قبر را به عنوان یادبود متوفی روی مزار قرار می‌دهند. روی سنگ قبر معمولا اطلاعاتی در مورد تاریخ تولد، تاریخ فوت، شعر و... نوشته می‌شود. امروزه بازماندگان می‌توانند سنگ مزار عزیز از دست داده خود را به صورت آنلاین با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب سفارش دهند. زمان انتخاب سنگ قبر حتما به جنس، کیفیت، طرح، رنگ و... سنگ مزار توجه داشته باشید.

چگونه سنگ قبر را به صورت آنلاین سفارش دهیم؟

2

برای سفارش سنگ قبر به صورت آنلاین باید با انواع سنگ مزار آشنایی کامل داشته باشید؛ سپس براساس بودجه و شرایط آب و هوایی منطقه اقدام به خرید کنید. به‌طور کلی طرح، کیفیت، جنس سنگ ‌های مزار بسیار متنوع هستند و هرکدام از آن ها مزایا و معایب منحصربه‌فرد خود را دارند. از برترین سنگ‌های قبر می‌توان به سنگ قبرگرانیت، سنگ قبر مرمر، سنگ قبر مرمریت، سنگ قبر مصنوعی و... اشاره داشت.

جنت نوین یکی از سایت‌های معتبر خرید سنگ قبر مزار است که می‌توانید به وبسایت jannatnovin.com مراجعه نمایید این مجموعه با ارائه خدماتی نظیر نصب و ارسال رایگان و تضمین کیفیت، رضایت مشتریان را تاکنون به خود جلب کرده است.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید:

• دفتر فروش: 02155206881

• تلفن همراه: 09120801705

• آدرس: جاده قدیم قم، روبروی درب باب الرضا بهشت زهرا، ساختمان پیک کویر، دفتر شماره ۷ ،۸


مزایای خرید اینترنتی سنگ قبر مزار

خرید سنگ قبر اینترنتی مزایای زیادی دارد، از جمله:
 
·تعداد بالا محصولات و تنوع در طرح و مدل

·استفاده از تخفیف‌ها‌ بر روی محصولات

·تحویل سریع و صرفه جویی در وقت

اگر به دنبال روشی آسان، سریع و مقرون به صرفه برای تهیه سنگ قبر هستید، خرید سنگ قبر اینترنتی گزینه مناسبی برای شماست.

نکات مهم بهترین خرید سنگ قبر به صورت اینترنتی

برای سفارس سنگ قبر به صورت آنلاین باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای سفارس سنگ قبر به صورت آنلاین باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

قیمت سنگ مزار

از مهم ترین گزینه‌هایی که زمان خرید و انتخاب سنگ باید به آن توجه داشته باشید؛ قیمت سنگ است. به طورکلی قیمت سنگ مزار به گزینه هایی مختلفی چون ضخامت، طول، ارتفاع، جنس سنگ، عکس، متن و... بستگی دارد. معمولا هرچه تراشکاری و طراحی سنگ بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

سلیقه فردی

سنگ‌ های قبر مزار در طرح و رنگ‌های مختلفی در سطح بازار وجود دارند که بازماندگان براساس سلیقه خود می‌توانند براساس شخصیت فرد متوفی سنگ را انتخاب کنند. معمولا رنگ سفید و مشکی امروزه کاربرد بیشتری در سنگ قبر دارند. سنگ ها شکل‌های مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها زیبایی منحصربه فردی دارند. بازماندگان می‌توانند برای زیباتر کردن سنگ مزار از سنگ های ارتفاع دار، باغچه و... استفاده کنند.

عرف مذهبی و خانوادگی

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب سنگ مزار، توجه به عرف خانوادگی و مذهبی است. به طور مثال در برخی مواقع در آرامگاه‌های خانوادگی از یک نوع سنگ با نوشته های مختلفی استفاده می‌کنند. اشکال سنگ‌های قبر در ادیان مختلف، متفاوت هستند. در آرامگاه‌های ارامنه از سنگ های صلیبی ایستاده استفاده می‌کنند؛ اما برای آرامگاه های مسلمان از سنگ قبرهای صاف استفاده می‌شود.

کیفیت جنس سنگ

مهم‌ترین گزینه ای که باید در خرید سنگ مزار به آن توجه داشته باشید، کیفیت سنگ است. به طور کلی سنگ مزار باید از مقاومت خوبی بهره‌مند باشد و طول عمر بالایی داشته باشد. معمولا بیشتر آرامگاه ها در برابر سرما و گرما هیچگونه محافظتی ندارد. زمان خرید سنگ قبر حتما به ضخامت، کیفیت، ماندگاری و رنگ سنگ توجه داشته باشید.

طراحی سنگ مزار

333

معمولا زمان سفارش سنگ مزار باید محتویاتی که قصد حکاکی آن ها را روی سنگ دارید، برای فروشنده ارسال کنید. به طور کلی براساس سلیقه مشتری نام و نام خانوادگی، تاریخ تولید، تاریخ فوت، عکس و... با فونت های مختلف روی سنگ مزار طراحی می‌شوند. توجه داشته باشید دستگاه لیزر روی برخی از سنگ ها به خوبی عمل نمی‌کند. در زمان های قدیم برای زیباتر شدن سنگ مزار از متن های طولانی استفاده می کردند تا تمام قسمت های سنگ پر شود؛ اما امروزه مزارهای ساده طرفداران بیشتری دارند.

قوانین بهشت زهرا

معمولا آرامستان‌ها برای حفظ نظم و زیبایی محیط، قوانین مختلفی را وضع کرده‌اند. بازماندگان باید سنگ مزار متوفی را براساس قوانین آرامستانی که قرار است در آن دفن شود، تهیه کنند. قوانین برخی آرامستان ها عبارتند از:

  • استفاده نکردن سنگ های قبر با طراح های عجیب و غریب
  • استفاده از متن های مجاز و مناسب
  • در صورت استفاده از عکس متوفی، باید طبق اصول اسلامی باشد.
  • ارتفاع و طول سنگ مزار نباید هیچگونه آسیبی به آرامگاه های دیگر وارد کند.
  • برخی از سنگ های مصنوعی در بعضی از آرامستان ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

 

 

سخن پایانی

خرید سنگ قبر اینترنتی، روشی آسان، سریع و مقرون به صرفه برای تهیه سنگ قبر است. این روش به شما امکان می‌دهد تا از برطرف شدن مشکلات حمل و نقل و ارسال رایگان باشد، تخفیفات شگفت انگیز به مناسبت های مختلف، اطلاع از قیمت مدل‌ها و طرح‌های سنگ قبر و... که این موارد سبب می‌شود با خیالی آسوده سنگ قبر مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

برای ثبت سفارش سنگ مزار باید حتما عوامل مانند نام نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولید و تاریخ فوت، متن مورد نیاز برای سنگ، جنس سنگ، رنگ، ارتفاع، ضخامت و... را به طور کامل برای فروشنده ارسال کنید. در صورت هرگونه ابهاماتی در مورد سنگ مزار می توانید از کارشناسان، به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

 

 

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    آخه الان موقع انتشار این گزارش هست پارسینه !!! نزدیک روز مادر و جشن برای میلاد فاطمه زهرا و روز زن!!!!!! حکایت چند سال پیش بود که فروشگاهی در مرکز شهر همچین بزرگ زده بود پشت شیشه اش ترمه برای روز مادر !!!!!! و من رفتم تو و اعتراض کردم !!!! همه میدونن ترمه چه کاربردی داره بیشتر مواقع الان هم نزدیک روز مادر این چی هست آخه !!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار