آخرین خبرها از انفجار مرگبار در خیابان شریعتی تهران؛
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در شمال تهران خبر داد. عملیات اطفا به پایان رسیده و تا لحظه مخابره این خبر هنوز تعداد کشته شدگان و مجروحان مشخص نیست.
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
تعداد تلفات و مجروحان انفجار مرکز درمانی سینا اطهر به ۳۳ نفر رسید
 
به گزارش پارسینه، حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه شب دهم تیرماه، آتش سوزی و انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران، پایینتر از میدان قدس، منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد. فیلم‌های مختلف از انفجار و آتش‌سوزی در این مرکز درمانی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.
 
تعداد تلفات و مجروحان انفجار مرکز درمانی سینا اطهر به ۳۳ نفر رسید

تعداد تلفات و مجروحان انفجار مرکز درمانی سینا اطهر به ۳۳ نفر رسید

می توانید اخبار لحظه به لحظه از این حادثه هولناک را با پارسینه دنبال کنید:
آخرین آمار تلفات حادثه
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۳

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد، ساعت ٢٠:۵۶ شب گذشته حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر رخ داد که تاکنون ١٩ تن از جمله ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد.

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد که هفت نفر نیز در محل حادثه، درمان شدند.

۳۰ کشته و زخمی آخرین آمار انفجار کلینیک سینا
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۱
علی القاصی مهر دادستان تهران بزرگ، آمار جانباختگان حادثه آتش سوزی و انفجار کلینیک سینا مهر خیابان شریعتی تهران را ۱۵ نفر زن و ۴ نفر مرد اعلام کرد و افزود: جهت بررسی‌های بیشتر و تشخیص هویت باقی افراد در اورژانس و بیمارستان شهدای تجریش هنوز مشغولیم.
به گفته وی علت حادثه به نقل از دادستان تهران، انفجار ۳ کپسول اکسیژن در اتاق عمل این کلینیک گزارش شده است

مرکز اورژانس تهران هم اعلام کرد: این حادثه در یک کلینیک درمانی در پایین‌تر از میدان قدس به وقوع پیوسته و تا کنون ۳ مصدوم بر جای گذاشته است.
سخنگوی اتش نشانی: تعداد فوتی‌ها به ۱۸ نفر رسید / آتش نشانان همچنان مشغول هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۰
جلال ملکی، با اشاره به جزئیات جدیدی از حادثه آتش سوزی در بیمارستان سینای اطهر واقع در خیابان شریعتی اظهار کرد: همکاران آتش نشان ما در جستجو از یکی از طبقات ۶ نفر را پیدا کردند که وضعیت جسمانی بدی داشتند.
 
وی افزود: آتش نشانان فوراً این شش نفر را از ساختمان خارج کردند فوت ۵ نفر از این افراد برای آتش نشانان مسجل شد و نفر ششم را تحویل عوامل اورژانس دادند ولی طبق آخرین آمار نفر ششم هم علائم حیاتی ندارد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: تا به این لحظه ۱۹ نفر با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شدند که از این تعداد فوت ۱۸ نفر  تأیید شده است.
رئیس اورژانس تهران: تعداد مصدومان به ۷ نفر رسید / حال عمومی همگی خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۲۹

پیمان صابریان، با اشاره به آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی مرکز درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی اظهار کرد: تعداد مصدومین به ۷ نفر رسیده است و حال عمومی مصدومین هم خوب است.

وی افزود: این مصدومین فوراً بعد از انجام عملیات‌های اولیه به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده‌اند.

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: ۱۲ آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس و دو موتورلانس به محل اعزام شده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران: عملیات لکه‌گیری به پایان رسید / محل حادثه را تحویل ناجا دادیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۲۷

سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام اینکه لکه گیری محل حادثه انفجار در کلینیک به پایان رسیده گفت: محل حادثه را تحویل نیروی انتظامی دادیم.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: حدود ۲۰ نفر در دقایق اولیه توسط نیروهای آتش‌نشانی از ساختمان خارج شدند.
 
وی افزود: ۱۳ نفر از هموطنان به دلیل نفوذ دود غلیظ و حرارت جان خود را از دست دادند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان در محل حادثه در حال بررسی علت وقوع آتش‌سوزی هستند.
 
وی ادامه داد: باید وضعیت ایمنی چنین ساختمان‌هایی در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت باشد تا آتش‌سوزی به این گستردگی ایجاد نشود.
 
ملکی در پایان گفت: عملیات لکه‌گیری به پایان رسیده است و محل را تحویل کارشناسان و نیروی انتظامی دادیم.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران: مردم خیابان را ترک کنند
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۴

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در مورد حادثه انفجار در شمال تهران گفت: نیروهای آتش‌نشانی، انتظامی و خدماتی در محل حادثه حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به نشت گازی که به وجود آمده و باعث انفجار شده است نیروهای آتش نشان در حال اطفاء حریق هستند .

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: خواهشمندم مردمی که در منطقه حضور دارند، خیابان را ترک کنند که عوامل آتش‌نشانی بتوانند کار خود را انجام دهد.

هنوز آمار دقیقی از تعداد تلفات این حادثه در دست نیست
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۱

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس از اطفای آتش سوزی در کلینیک سینا خبر داد. وی افزود: از دقایقی قبل و با اطفای آتش سوزی عملیات جستجو برای یافتن افراد حاضر در اتاق های این کلینیک آغاز شده است.

وی افزود: هنوز آمار دقیقی از تعداد تلفات این حادثه در دست نیست اما مصدومیت و یا فوت افراد باید به تایید عوامل اورژانس برسد.

بعضی از قربانیان در اتاق عمل کشته شده اند
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۴

عصر ایران نوشت: انفجار و آتش سوزی بزرگ در کلینیک شمال تهران منجر به 13 کشته شد. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار عصرایران، این آمار را اعلام کرد. 6 نفر از کشته ها مربوط به اتاق عمل کلینیک بوده اند.

4 نفر هم در این حادثه، مجروح بدحال هستند. این کلینک در شمال خیابان شریعتی تهران واقع است. حادثه به دنبال انفجار در کپسول های کلینیک روی داد.

فیلمی از لحظه آتش سوزی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۱
توضیحات جانشین فرمانده انتظامی تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۲

جانشین فرمانده انتظامی تهران گفت: تعدادی از کپسولهای اکسیژن در محل مذکور منفجر شده و در حال حاضر نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند. سردار حمید هداوند تصریح کرد: خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای امدادی در حال تخلیه ساختمان محل حادثه هستند.

معاون استانداری تهران اعلام کرد: نشت گاز علت آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا در خیابان شریعتی (در شمال تهران) بود.

توضیحات سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ امشب بر اثر انفجار کپسول اکسیژن رخ داد و وقوع حادثه بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

سید جلال ملکی افزود: به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی در کلینیک سینا، ماموران آتش نشانی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در طبقه منفی یک کلینیک سینا رخ داده، اظهار داشت: وسعت آتش سوزی زیاد بوده و صدای انفجار نیز شنیده شده است.

وی تاکید کرد: آتش هنوز خاموش نشده و ماموران مشغول شعله زنی و جلوگیری از سرایت آتش به طبقات بالایی هستند.

توضیحات رییس مرکز اورژانس تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۹

همچنین رییس مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور دارند.

به گفته صابریان تاکنون سه نفر دچار مصدومیت شده اند و اطلاعات دقیق‌تر پس از پایان عملیات اعلام می‌شود.

این کلینیک پزشکی به بخش‌های جراحی زیبایی، رادیولوژی، داروخانه و ... مجهز بوده و دارای پنج طبقه است.

جزئیات حادثه از زبان شاهدان عینی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴

به گفته شاهدان عینی این ساختمان پزشکی حدود ساعت ۲۱ دچار اتش سوزی شد و قبل از رسیدن اتش نشانان با دو انفجار به فاصله چند دقیقه رو به رو شد.



آخرین خبرها از انفجار مرگبار در خیابان شریعتی تهران؛
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در شمال تهران خبر داد. عملیات اطفا به پایان رسیده و تا لحظه مخابره این خبر هنوز تعداد کشته شدگان و مجروحان مشخص نیست.
تعداد تلفات و مجروحان انفجار مرکز درمانی سینا اطهر به ۳۳ نفر رسید
 
به گزارش پارسینه، حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه شب دهم تیرماه، آتش سوزی و انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران، پایینتر از میدان قدس، منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد. فیلم‌های مختلف از انفجار و آتش‌سوزی در این مرکز درمانی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.
 
تعداد تلفات و مجروحان انفجار مرکز درمانی سینا اطهر به ۳۳ نفر رسید

تعداد تلفات و مجروحان انفجار مرکز درمانی سینا اطهر به ۳۳ نفر رسید

می توانید اخبار لحظه به لحظه از این حادثه هولناک را با پارسینه دنبال کنید:
آخرین آمار تلفات حادثه
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۳

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد، ساعت ٢٠:۵۶ شب گذشته حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر رخ داد که تاکنون ١٩ تن از جمله ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد.

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد که هفت نفر نیز در محل حادثه، درمان شدند.

۳۰ کشته و زخمی آخرین آمار انفجار کلینیک سینا
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۱
علی القاصی مهر دادستان تهران بزرگ، آمار جانباختگان حادثه آتش سوزی و انفجار کلینیک سینا مهر خیابان شریعتی تهران را ۱۵ نفر زن و ۴ نفر مرد اعلام کرد و افزود: جهت بررسی‌های بیشتر و تشخیص هویت باقی افراد در اورژانس و بیمارستان شهدای تجریش هنوز مشغولیم.
به گفته وی علت حادثه به نقل از دادستان تهران، انفجار ۳ کپسول اکسیژن در اتاق عمل این کلینیک گزارش شده است

مرکز اورژانس تهران هم اعلام کرد: این حادثه در یک کلینیک درمانی در پایین‌تر از میدان قدس به وقوع پیوسته و تا کنون ۳ مصدوم بر جای گذاشته است.
سخنگوی اتش نشانی: تعداد فوتی‌ها به ۱۸ نفر رسید / آتش نشانان همچنان مشغول هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۰
جلال ملکی، با اشاره به جزئیات جدیدی از حادثه آتش سوزی در بیمارستان سینای اطهر واقع در خیابان شریعتی اظهار کرد: همکاران آتش نشان ما در جستجو از یکی از طبقات ۶ نفر را پیدا کردند که وضعیت جسمانی بدی داشتند.
 
وی افزود: آتش نشانان فوراً این شش نفر را از ساختمان خارج کردند فوت ۵ نفر از این افراد برای آتش نشانان مسجل شد و نفر ششم را تحویل عوامل اورژانس دادند ولی طبق آخرین آمار نفر ششم هم علائم حیاتی ندارد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: تا به این لحظه ۱۹ نفر با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شدند که از این تعداد فوت ۱۸ نفر  تأیید شده است.
رئیس اورژانس تهران: تعداد مصدومان به ۷ نفر رسید / حال عمومی همگی خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۲۹

پیمان صابریان، با اشاره به آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی مرکز درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی اظهار کرد: تعداد مصدومین به ۷ نفر رسیده است و حال عمومی مصدومین هم خوب است.

وی افزود: این مصدومین فوراً بعد از انجام عملیات‌های اولیه به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده‌اند.

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: ۱۲ آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس و دو موتورلانس به محل اعزام شده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران: عملیات لکه‌گیری به پایان رسید / محل حادثه را تحویل ناجا دادیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۲۷

سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام اینکه لکه گیری محل حادثه انفجار در کلینیک به پایان رسیده گفت: محل حادثه را تحویل نیروی انتظامی دادیم.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: حدود ۲۰ نفر در دقایق اولیه توسط نیروهای آتش‌نشانی از ساختمان خارج شدند.
 
وی افزود: ۱۳ نفر از هموطنان به دلیل نفوذ دود غلیظ و حرارت جان خود را از دست دادند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان در محل حادثه در حال بررسی علت وقوع آتش‌سوزی هستند.
 
وی ادامه داد: باید وضعیت ایمنی چنین ساختمان‌هایی در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت باشد تا آتش‌سوزی به این گستردگی ایجاد نشود.
 
ملکی در پایان گفت: عملیات لکه‌گیری به پایان رسیده است و محل را تحویل کارشناسان و نیروی انتظامی دادیم.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران: مردم خیابان را ترک کنند
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۴

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در مورد حادثه انفجار در شمال تهران گفت: نیروهای آتش‌نشانی، انتظامی و خدماتی در محل حادثه حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به نشت گازی که به وجود آمده و باعث انفجار شده است نیروهای آتش نشان در حال اطفاء حریق هستند .

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: خواهشمندم مردمی که در منطقه حضور دارند، خیابان را ترک کنند که عوامل آتش‌نشانی بتوانند کار خود را انجام دهد.

هنوز آمار دقیقی از تعداد تلفات این حادثه در دست نیست
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۱

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس از اطفای آتش سوزی در کلینیک سینا خبر داد. وی افزود: از دقایقی قبل و با اطفای آتش سوزی عملیات جستجو برای یافتن افراد حاضر در اتاق های این کلینیک آغاز شده است.

وی افزود: هنوز آمار دقیقی از تعداد تلفات این حادثه در دست نیست اما مصدومیت و یا فوت افراد باید به تایید عوامل اورژانس برسد.

بعضی از قربانیان در اتاق عمل کشته شده اند
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۴

عصر ایران نوشت: انفجار و آتش سوزی بزرگ در کلینیک شمال تهران منجر به 13 کشته شد. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار عصرایران، این آمار را اعلام کرد. 6 نفر از کشته ها مربوط به اتاق عمل کلینیک بوده اند.

4 نفر هم در این حادثه، مجروح بدحال هستند. این کلینک در شمال خیابان شریعتی تهران واقع است. حادثه به دنبال انفجار در کپسول های کلینیک روی داد.

فیلمی از لحظه آتش سوزی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۱
توضیحات جانشین فرمانده انتظامی تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۲

جانشین فرمانده انتظامی تهران گفت: تعدادی از کپسولهای اکسیژن در محل مذکور منفجر شده و در حال حاضر نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند. سردار حمید هداوند تصریح کرد: خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای امدادی در حال تخلیه ساختمان محل حادثه هستند.

معاون استانداری تهران اعلام کرد: نشت گاز علت آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا در خیابان شریعتی (در شمال تهران) بود.

توضیحات سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ امشب بر اثر انفجار کپسول اکسیژن رخ داد و وقوع حادثه بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

سید جلال ملکی افزود: به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی در کلینیک سینا، ماموران آتش نشانی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در طبقه منفی یک کلینیک سینا رخ داده، اظهار داشت: وسعت آتش سوزی زیاد بوده و صدای انفجار نیز شنیده شده است.

وی تاکید کرد: آتش هنوز خاموش نشده و ماموران مشغول شعله زنی و جلوگیری از سرایت آتش به طبقات بالایی هستند.

توضیحات رییس مرکز اورژانس تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۹

همچنین رییس مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور دارند.

به گفته صابریان تاکنون سه نفر دچار مصدومیت شده اند و اطلاعات دقیق‌تر پس از پایان عملیات اعلام می‌شود.

این کلینیک پزشکی به بخش‌های جراحی زیبایی، رادیولوژی، داروخانه و ... مجهز بوده و دارای پنج طبقه است.

جزئیات حادثه از زبان شاهدان عینی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴

به گفته شاهدان عینی این ساختمان پزشکی حدود ساعت ۲۱ دچار اتش سوزی شد و قبل از رسیدن اتش نشانان با دو انفجار به فاصله چند دقیقه رو به رو شد.



بهترین خرید
نظرات
ببر مازندران
روزگار یه خشکسالی رو از مردم ایران گرفت هزار تا بلای دیگه رو انداخت به جونشون
سبحان شاهمرادی اصولگرا
خدا رحمتشان کند و
به خانواده هایشان نیز صبر عطا فرماید
اما
دنیا همین هست و مرگ ایستگاه آخر دنیا و
مدخل زندگی جاودان ما در آخرت است

همچنین خطاب به این ببراز خان بگویم که این روا نیست
که بخاطر حوادث ناگوار
حوادث گوار را نادیده گرفت و کشور را در یک سیاهی دید
این حوادث همه جای زمین رخ میدهد و کافی هست مقداری
اخبار سایر ممالک را دنبال کرد
ناشناس
انشااله سر خودت بیاد سیبحان
ناشناس
ایشالله این ایستگاه اخر هر چه زودتر نصیب همفکرای سبحان شه! دنیا به صلح و صلح جو نیاز داره پس هر چی شرور کمتر بهتر
یکی از هشتاد میلیون
پاسخ به 03:04
صلح منهای عدالت، نه تنها یک ارزش نیست بلکه یک ضد ارزش است. در عین حال، صلحی که توأمان با عدالت نباشد، نمیتواند برای همیشه دوام و بقا داشته باشد. صلح منهای عدالت به معنای اصیل و جامعِ واژۀ صلح، فی الواقع صلح نبوده بلکه تسلیم است.
مرگ سرنوشت محتوم و قطعی هر یک ما زندگان فعلی و مردگان آینده است، دیر و زود دارد که سوخت و سوز ندارد ولی کسیکه بدلیل همسو نبودن باورهایش با دیگری برای او آرزوی مرگ کند مطمئناً فرد ...ی است. در ضمن دعای فرد فاسق پذیرفته نگردیده و از ایشاالله و ماشالله گفتن هم سودی حاصل نمیشود.
ناشناس
ای خدا باز مصیبت............................خدایا خودت به داد این ملت بدبخت ایران برس.......
سبحان شاهمرادی اصولگرا
الان هست که آمریکایی ها
با آن آژانس هسته ای مسخره شان
بیایند و عکس های هوایی قبل و بعد از انفجار در درمانگاه
سینا را به مقایسه بگذارند و ادعای امتحان بمب هسته ای
در آنجا را بکنند و یک عده منافق هم حرف های آنرا تایید
کنند:)
ناشناس
تو یکی زیاد حرف نزن......عنصر روس...........بی درد
ناشناس
کمتر بنال بچه روس....
ناشناس
ای ......، .............، .............را ببخش، مکافات بس است مردم ایران را حلال کن...
ناشناس
الهی امین
اه کشید و رفت این شد سرنوشتمون
ناشناس
از .........سال پیش تا حالا هر روز یه خبر بد داریم
ناشناس
من به جات می نویسم...
از ۵۱۸سال پیش تا کنون..
یکی از هشتاد میلیون
پاسخ به 10:56
حملات خانمانسوز و ویرانگر مغولان به ایران تقریباً سیصد سال قبل از شروع سلسلۀ صفویه شروع شد.
ناشناس
علت آتش سوزی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان را اتصالی در دستگاه مونیتورینگ بود در حالی که اصلا اینطور نبود ، خطای انسانی و البته عمدی بودن باعث آتش سوزی شد . چه دلیلی دارد که کپسول اکسیژنی که قبل از ورود به مراکز پزشکی چک می شود ، منفجر بشود . چرا مسئولان سکوت کردنده اند ؟!! اگر عده ای کشور را سهم الارث پدر نداشته اشان !!! می دانند ، سهم ۷۰ میلیون نفر را بدهند ، از ایران می روند ، ایران برای شما.............. .