گوناگون

واکنش رسانه‌ آمریکایی به حذف ایران+ عکس‌

واکنش رسانه‌ آمریکایی به حذف ایران+ عکس‌

سایت آمریکایی ESPN در گزارشی نوشت که نسل طلایی فوتبال ایران بهترین و یا شاید آخرین فرصت خود را برای قهرمانی در آسیا از دست داد.

تیم ملی کشورمان آخرین بار در سال 1355 فاتح آسیا شد و نزدیک به 50 سال است نتوانسته حتی به فینال راه یابد. در 2 دوره قبلی تیم ملی به نیمه نهایی رسید ولی نتوانست به مسابقه پایانی صعود کند.

به نقل از فارس، سایت آمریکایی ESPN در گزارشی نوشت: «نسل طلایی فوتبال ایران بهترین و یا شاید آخرین فرصت خود را برای قهرمانی در آسیا از دست داد. قطر تمام بازی‌هایش را در جام جهانی باخت ولی توانست ایران، مدعی بزرگ قهرمانی را شکست دهد و به فینال راه یابد. عجب پیشرفتی».

14021119000157_Test_NewPhotoFree

 

الجزیره با تیتر «عجب آغازی، عجب پایانی، چه مسابقه‌ای شد» به استقبال این مسابقه رفت و نوشت که «ایران هر چه در توان داشت در پایان بازی گذاشت. توپ به دیرک خورد، دروازه‌بان مهار کرد، چندین کرنر زده شده شد ولی در نهایت قطر برد».

14021119000158_Test_NewPhotoFree

 

الریاضیه عربستان از سومین فینال عرب در جام ملت های آسیا پس از سال 1996 و 2007 و از فرصت سوزی بازیکنان ایران نوشت.

الرایه قطر نوشت که «عنابی‌ها تیم قدرتمند ایران را شکست دادند و حالا باید با برادران اردنی دیدار کنند».

اتلتیک انگلیس از دومین حضور متوالی قطر در فینال آسیا صحبت کرد و CBS آمریکا نوشت که «داستان سیندرلایی اردن در مقابل مدافع عنوان قهرمانی در فینال آسیا».

14021119000159_Test_NewPhotoFree

 

ری هادسون گزارشگر معروف فوتبال اروپا در صفحه شخصی خود نوشت که «از اینکه نتوانستم بازی ایران و قطر را گزارش کنم،‌ حسادت می‌کنم. دیداری جادویی و تماشایی. همه چیز مرتب عوض می شد و فوق العاده بود. عجب مسابقه‌ای!»

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار