گوناگون

کری‌خوانی عجیب خبرنگار مشهور عربستانی برای ایران + فیلم

کری‌خوانی عجیب خبرنگار مشهور عربستانی برای ایران + فیلم

خبرنگار مشهور حوزه فوتبال عربستان در اقدامی عجیب با انتشار فیلمی در صفحه مجازی خود، برای تیم ملی فوتبال ایران کری‌خوانی کرد.

 پارسینه: تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا، امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الثمامه با قضاوت احمد العلی از کویت مقابل تیم ملی فوتبال قطر قرار می‌گیرد.

پیش از شروع این دیدار «نواف الاسیوی»  خبرنگار مشهور حوزه فوتبال عربستان در اقدامی عجیب با انتشار فیلمی در صفحه مجازی خود، برای تیم ملی فوتبال ایران کری‌خوانی کرد.

این کری‌خوانی مربوط به آخرین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مقابل تیم ملی امارات می‌شود. جایی که هواداران تیم ملی امارات قبل از دیدار با تیم ملی فوتبال کری‌خوانی داشتند و گفته بودند که اشک بازیکنان ایران را در می‌آورند و یوزها با برتری در آن دیدار جواب آن کری‌خوانی را با خوشحالی بعد گل داده بودند.

حتی هواداران ژاپن نیز قبل از بازی با ایران برای یوزها کری‌خوانی داشتند و گفته بودند که ایرانی‌ها بعد از بازی دستانشان را روی سر خود به نشانه ناراحتی و غم می‌زنند.

اما بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری مقابل تیم ملی ژاپن، در رختکن جواب کری‌خوانی هواداران این تیم را دادند و با انتشار عکسی مشترک در صفحه مجازی خود جواب این کری‌خوانی سامورایی‌ها را دادند.

حالا اما هواداران و خبرنگاران کشورهای دیگر نیز دست به دامن تیم ملی فوتبال قطر شده‌اند تا شاید بتواند حریف یوزهای ایرانی شود.

منبع: مشرق

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار