گوناگون

پیام تند ستاره عراقی به علیرضا فغانی+ عکس

پیام تند ستاره عراقی به علیرضا فغانی+ عکس

ستاره گلزن و ناکام تیم ملی عراق یک روز بعد از حذف از جام ملت های قطر با انتشار پستی نسبت به اتفاقات بازی مرحله یک هشتم واکنش نشان داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از فوتبال برتر، ایمن حسین مهاجم شماره ۱۸ تیم ملی عراق که با شش گل زده، بهترین گلزن مسابقات تا این لحظه است، تا دقیقه ۷۶ بازی مرحله یک‌هشتم نهایی برابر اردن، موفق‌ترین بازیکن تورنمنت محسوب میشد اما یک حرکت غیرحرفه‌ای و البته غیرورزشی از او در زمان خوشحالی بعد از گل دوم عراق، باعث شد تا شرایط کاملا برای او تغییر کند.

اخراج ایمن حسین با کارت زرد دومی که علیرضا فغانی به او داد، در واقع نه فقط شرایط او، که سرنوشت تیم ملی عراق را در این تورنمنت عوض کرد. آنها که با نتیجه دو بر یک از اردن جلو بودند، در نهایت ده نفره بازی را به اردن واگذار کردند تا به جای حضور در یک‌چهارم نهایی، آماده بازگشت به خانه باشند.

ایمن حسین که متهم ردیف اول شکست عراق در این مسابقه است؛ امروز با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره اخراج دردسرساز و جنجالی‌اش در این بازی نوشت:

«من اصلاً نفهمیدم چه اتفاقی افتاد! یک لحظه خداحافظی بسیار سخت بود! این پایانی نبود که می‌خواستیم. رویاهای ما بسیار فراتر از این‌ها بود و جاه‌طلبی‌هایمان بسیار بلند. آنها رویای ما را مقابل چشمان جهان ربودند. من از همه هواداران عراقی عذرخواهی می‌کنم. من از همه کسانی که از ما حمایت کردند و در دوحه در کنار ما ایستادند عذرخواهی می‌کنم. ما از شما عذرخواهی می‌کنیم زیرا نتوانستیم رویای شما را کامل کنیم.»

پیام تند ستاره عراقی به علیرضا فغانی+ عکس

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار