گوناگون

شکایت همایون شجریان از همسر پدرش به جرم قتل عمد خبرساز شد!

شکایت همایون شجریان از همسر پدرش به جرم قتل عمد خبرساز شد!

شایعاتی مبنی بر شکایت همایون شجریان از کتایون خوانساری درباره فوت محمدرضا شجریان مطرح شده است که هنوز پاسخی از این خواننده موسیقی سنتی به شایعات داده نشده است.

پارسینه: بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت:

پس از ادعای هک سامانه قوه قضاییه توسط یک گروه هکری، حالا در وبسایت رسمی این گروه جزییاتی از شکایت  «ه مایون شجریان » از «کتایون خوانساری» (همسر استاد محمدرضا شجریان) در اواخر سال ۱۳۹۶ منتشر شده است.

همایون شجریان در سال ۷۴ و در ۲۰ سالگی با «گیتا خوانساری» که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان بود، ازدواج کرد و یک دختر بنام یاسمین متولد ۱۳۸۶ دارد و همایون و پدرش با هم باجناق شدند.

این اطلاعات از پرونده های قضایی در شرایطی منتشر شده که دادگستری استان تهران درباره ادعای هک سامانه قوه قضاییه در تنها واکنش رسمی خود عنوان کرده: «موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و صرفا یک خبرسازی کور سراسیمه برای تحت تاثیر قرار دادن خبر بازگشت اموال بابک زنجانی است. موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و همه سامانه های قوه قضاییه هیچ آسیبی ندیده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. برخی از آنها نامه‌های اداری مخدوش و دستکاری شده تاریخ گذشته هستند که در گذشته نیز در برخی رسانه‌های زرد معاند منتشر شده بودند.»

 

منبع: آفتاب نیوز

ارسال نظر

  • روجا

    پس کتایون خوانساری برای بالا کشیدن اموال شجریان منتظر مرگ طبیعی او البته توسط بیماری اش نماند و زودتر او را روانه دیار نیستی کرد.!!!!

  • صالحی

    عجب ! پناه بر خداااااااا

  • نصر اصفهانی

    زن ، زندگی ، آزادی !
    این هم سرنوشت محمد رضا شجریان که به دست همسر ناباب به زندگی لش پایان داده شد.

  • اهری

    وقتی شجریان با زنی که حدود ۴۰ سال با او اختلاف سنی داشت ازدواج کرد باید هم چنین سرنوشتی تراژیک پیدا می کرد.

  • کریم

    عجب زن شیطان صفت و مافیایی داشته است ‌

  • سیروان

    چه بد !!! شجریان که همه انوابش را به نام این زن زده بود .! شاید نتوانیسته تحمل کند تا چند سال دیگه شحریان زنده باشد و برای ًبط اموال زودتر اقدام کرده اس

  • یزدان

    چقدر تاسف آور ! خانم کتایون خوانساری ازدواج اولی هم داشته است او با یک مرد عرب مراکشی ساکن اسپانیا ازدواج کرده بود باید مرگ آن شوهر بخت برگشته مراکشی / اسپانیایی خانم کتایون خوانساری را هم مشکوک دانست.!!

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __
    عجولانه هرگز مکن داوری __اگر عقل داری و دین باوری __ درست فکر کردن برو پیشه کن __ بدنیا و عقبایت اندیشه کن __ بکار خودش هر کسی هست رهین __ مکن غیبت این و آن و شهین __بکن تا توانی بخلق یاوری __ اگر خواسته ای خیر بدست آوری __

  • خلیج فارس

    با نظرات کاربران فرهیخته خیلی تحت تاثیر قرار گرفتیم ! محمدرضا شجریان رفت و قاسم سلیمانی رفت .......... دنیا برای هیچ کس نمی ماند ، حداقل آنها نامی از خود باقی گذاشتند و رفتند ، تخریب آنها توسط بعضی آدمهای بیمار از اعتبار آنها در نزد مردم چیزی کم نمی کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار