گوناگون

دستگیری عروس قاتل در شب عروسی اش+عکس

دستگیری عروس قاتل در شب عروسی اش+عکس

زنی که سردسته باند بزرگ مجرمانه در مکزیک بود، در شب عروسی‌اش دستگیر شد.

پارسینه: پلیس مکزیک با یورش به مراسم عروسی زوج جنایتکار قاتلی که باند بزرگ تبهکاری را هدایت می‌کردند، عروس تبهکار و برخی از اعضای باند را دستگیر کرد. شنبه گذشته وقتی نانسی لیزث و کلمنته مندیولا در حال جشن گرفتن مراسم عروسی‌شان بودند، تصور نمی‌کردند که پلیس آنها را زیرنظر دارد. این زوج از اعضای یک کارتل بزرگ موادمخدر در مکزیک بودند که به «ال راتون» یا «موش» شهرت داشت.

 این زوج مدت‌ها بود که به جرم قتل و اخاذی تحت تعقیب مأموران پلیس بودند. آنها از تاجران اخاذی می‌کردند و به اتهام قتل یکی دیگر از سران کارتل موادمخدر مکزیک تحت تعقیب بودند. این زوج همچنین با تشکیل باند تبهکاری اقدام به ربودن 4کارگر یک شرکت تولید و فروش مرغ کرده و در ازای آزادی آنها اقدام به اخاذی کرده بودند.

پلیس مکزیک مدت‌ها در تعقیب این زوج و باند آنها بود، اما سرنخی از آنها و مخفیگاهشان در دست نداشت تا اینکه هفته گذشته توسط مخبران محلی در جریان مراسم عروسی این زوج قرار گرفت.

همزمان با دریافت این اطلاعات، تیم‌های پلیس راهی محل برگزاری مراسم عروسی شدند. همچنین چند تیم از مأموران آرایشگاهی را که زن جوان برای آرایش عروسی به آنجا رفته بود زیرنظر گرفتند. به این ترتیب وقتی نانسی از آرایشگاه به‌سوی مراسم به راه افتاد او را تعقیب کردند و به محض اینکه عروس به مراسم رسید، نیروهای پلیس به مراسم یورش بردند. هر چند آنها توانستند در این عملیات عروس تبهکار را دستگیر کنند اما داماد موفق به فرار از مراسم شد.

در حمله پلیس به این جشن عروسی، نانسی به همراه 6نفر از اعضای باندش که درعروسی شرکت داشتند، دستگیر شدند.

به‌گفته دادستان ایالتی، نانسی در تمام جرائمی که شوهرش به نام کلمنته انجام داده بود با او همدست بوده و حالا پلیس مکزیک حدود14هزار پوند برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری کلمنته شود، درنظر گرفته است.

با دستگیری نانسی و برخی از اعضای باند آنها، قرارست متهمان به‌زودی در دادگاه محاکمه شوند.

منبع: همشهری

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار